úterý 16. října 2012

Cheat day, aneb jsme jen lidi

Hey bro's!
Mám pro vás článek s dobrými zprávami. Týká se to, jak jde poznat už z nadpisu, o cheat day. Co to vlastně je, proč ho vůbec zařazuji a jaké má následky.
Cheat day je den, kdy jdou všechny pravidla stranou. Dej si kdykoliv cokoliv -  a neřeš to. Samozřejmě to úplně takhle nefunguje. Aspoň 2 malá pravidla dodržuji i v tento den.
1. Rozmezí mezi jídly
2. Večer omezení sacharidů (u večeře - aspoň částečné)
Ale to je všechno, tím to končí. Následuje už jen den plný dobrot a věcí, co si normálně neuvaříte, nekoupíte.
Ale POZOR! Začal jsem ho zařazovat asi až po 6 měsících cvičení. Dříve jsem neměl potřebu a v hubnoucí fázi by to mohlo být kontraproduktivní. Po nějakém čase ale chytnete chuť na něco zakázaného. A tak je rozhodně lepší, si udělat jeden den v měsíci volnější, než uždibovat celý týden a hromadit to. Jak už jsem zmínil - zařazuji ho tak 1x do měsíce.

Dám tu takovou ukázku, jak asi vypadá takový můj volnější den.
Snídaně: Sladké pečivo, máslové croasanty, kakao
Svačina: Čokoládové tyčinky, sušenky
Oběd: Palačinky
2. Svačina: Chleba, tavený sýr,
3. Svačina: Pizza, Birell
Večeře: Tuňáková pomazánka s pečivem

Takhle to třeba vypadalo minule. Jsem si vědom, že je tu porušeno snad vše, čeho se normálně držím. Ale jsem taky jen člověk a podle všeho žiju jen jednou, tak proč se obírat? Navíc, když cvičíte důsledně, nezvedne se vám váha či poměr tuku v těle ani o píď.
Je to taky výborná věc pro psychiku. Dáte tělu vše, co dlouho nemělo a ono vás pak nechá na pokoji, zase pěkně jet ten zdravý režim.
Tak se mějte a nebojte se jíst!
David

Žádné komentáře:

Okomentovat