pátek 19. října 2012

Co mám v ledničce a ve skříni?

Hey bro's!
Dneska zase něco o jídle. Konkrétně o tom jídle, které mívám pravidelně v lednici, ve skříni. Rozdělím to úplně jednoduše do nějakých kategorií, ať je to přehlednější. Plná lednice a skříň = pohodlnější a levnější stravování. Časté návštěvy obchodů znamenají zbytečné věci v košíku a zbytečně vyhozené peníze.
Lednice
1. Maso, uzeniny - kuřecí, vepřové, kvalitní šunka
2. Mléčné výrobky - 20% eidam, odtučněný tvaroh, tvarohy milko, mléko, bílý jogurt Holandia
3. Zelenina - Rajčata, papriky, salátová okurka, brokolice, mrkev
4. Ostatní - tuňák, vejce

Skříň
1. Pečivo - tmavé pečivo, pšeničný toustový chleba
2. Těstoviny, rýže
3. Pudinky v prášku, krupice, granko
4. Corny, fit tyčinky
5. Ovesné kaše, vločky

Tohle je opravdu takový základ věcí, které doma "vždycky" najdu. Samozřejmě jsem určitě na něco zapomněl, protože sedím v práci a pátrám v paměti. Kdybych to psal před lednicí a skříní, určitě by tam ještě něco přibylo. Takhle to ale stačí a jde z toho vytvořit plnohodnotný jídelníček.
Ostatní věci, jako moje oblíbené duetky, nebo jiné jídla po tréninku, kupuju po cestě z fitka. Tyhle vypsané věci kupuji vždycky tak na týden dopředu, abych pak neměl problém. Přes školu a práci, ještě skrz fitko není moc času brouzdat po obchodech, takže je to i spořič času.
Nezapomeňte, že správná strava je u cvičení klíčová. Nesmíte to podceňovat. Kdybych to vzal kolem a kolem, poměr strava : cvičení je asi 70 : 30! A budu to opakovat pořád dokola.
Tak se mějte a makejte!
David.

Žádné komentáře:

Okomentovat