sobota 20. října 2012

Další várka receptů a jídel

Hey bro's!
Ať už jídlo na víkend, nebo na další týden, přináším další recepty. A ne jen recepty. Je to spíš myšleno i jako  inspirace, co si dát, co si uvařit. Nebudu tu vypisovat, jak se dělají palačinky, dělám je úplně normálně. Neobírejte se o to dobré, zasloužíte si to! Přikládám i fotky, ať je tu aspoň nějaký vizuální kontakt!

1. Ovocná mísa (po tréninku)
Broskve, banány, bílý jogurt, granko. Za pár minut máte lehké jídlo, které nechutná vůbec špatně.

2. Vafle s marmeládou a čokoládovým topingem (po tréninku)
Vafle, marmeláda, toping.

3. Palačinky s marmeládou a čokoládovým topingem (po tréninku)
Palačinky (úplně obyčejně) + domácí marmeláda a toping.

4. Palačinky s ovocem (po tréninku)
Spíše v létě, když je ovoce kam se podíváte. Hlavně jahody!!

5. Kuřecí maso s kukuřicí a mrkvovým salátem (oběd)
Naložené kuřecí maso, kukuřice (plech) a mrkvový salát (mrkev + citrónová šťáva)

6. Tortilly s kuřecím masem a zeleninou (po tréninku, oběd)
Tortilly (polotovar) + naložené kuřecí maso + papriky, rajčata a zabalit!

7. Kuřecí plátky se zeleninou (oběd)
Naložené kuřecí plátky, cherry rajčátka, brokolice, žlutá paprika

8. Kuřecí maso se zeleninou (oběd)
Naložené kuřecí maso, čínské zelí, červené zelí, mrkev, rajčata

9. Vepřové na zelenině (oběd)
Vepřové maso, zelený salát, rajčata

Jak říkám, spíš taková inspirace. Všechny fotky jsou moje, tak jak se vám něco z toho zalíbí, aspoň máte plán na víkend. A aspoň se můžete podívat, jak by to mohlo po uvaření vypadat! Mějte se a makejte!
David.







9 komentářů:

  1. Ahoj.
    Už strašnou dobu se chci na něco zeptat. Já myslela, že po cvičení se mají doplnit bílkoviny a takové ty věci jako jsou palačinky, ovoce a tak vynechat. JAk to tedy je? Už se ve zdravém stylu a cvičení orientuji delší dobu, ale každý říká něco jiného. Jakto, že je dobré si po tréningu dát palačinky? ;)
    Díííky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zastávám názor, že po tréninku potřebuje tělo hlavně cukry! Proto tak vypadají i moje jídelníčky a strava. Nemusím se nijak omezovat co se týče chutných a dobrých jídel, prostě si je dám po tréninku a zabiju 2 mouchy jednou ranou. Bílkoviny doplňuji až 1-2 hodiny po tréninku. Samozřejmě, 100 lidí 100 chutí a každý to dělá jinak. Já tady prezentuji svoji cestu a nezdá se mi, že by nefungovala. Tak je na každém, co si z toho vezme.

      Vymazat
    2. Tak děkuju, myslela jsem si, že je to právě špatně a jak koukám, jde to a jak pěkně! :))

      Vymazat
    3. Kouuky: já chápu tvoje "obavy" :)) Ono by vždycky po tréninku měly přijít jak sacharidy, tak bílkoviny, jen se obávám, že při každém cvičení, nebo po, je nutno se chovat jinak. Tedy každý trénink vyžaduje něco jiného a hlavně záleží na tom, čeho chceš cvičením dosahovat. Bílkoviny jsou takhle na stavbu a zvětšení svalové hmoty vlastně "zbytečné". Přesto jsou ve stravě během dne potřeba, aby svalovou hmotu OCHRÁNILY před ztrátou. David je vcelku už někde jinde se cvičením a je to hlavně chlap a tu svalovou hmotu má takovou jakou má právě proto, že po tréninku valí sacharidy. To dělají i kulturisti, protože právě sacharidy jsou na objem. Ono i v klasickém proteinu, které se lidé naučili pít po tréninku jsou sacharidy, protože ono je NUTNÉ je vždy doplnit. Pokud žena nechce být muskulaturní a chce vypadat štíhle, mělo by jich být určitě méně, neř tady u Davči, protože jeho cíl je jasný :) A jak mu to sluší, že? :)) Každopádně trocha sacharidů po tréninku neublíží... ale nejedla bych hned, určitě nějakou pauzu si dát (kvůli potréninkovému spalovacímu efektu, kdy tělo stále čerpá z tuků, jakmile mu dáš do krve cukr, už si bere energii odtud - bohužel :))

      Vymazat
  2. nechybí ti často sacharidy? Hodně obědů máš bez přílohy.. nevim jakou máš "strategii stravování" , tak se ptám ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikdy jsem s nedostatkem sachrů neměl problém. Obědy u mě vždycky byly maso + zelenina. Teď maso omezuji, takže je to trochu jiné. Nicméně tohle jídlo mi pomohlo se dostat tam, kde teď jsem. :)
      Tím ale netvrdím, že přílohy jsou špatné, já to chtěl jen zkusit. :)

      Vymazat
    2. Ja si myslim, ze nedostatkem sachru urcite netrpi. Pokud mrknes na nektere jeho jidelnicky, co za den sni, tak je tam toho rekl bych tak akorat =).

      Vymazat
  3. ty... já jak viděla ty tortily :)) Já je můžu fakt snad pořád... výborná věc, jak nakombinovat maso a zeleninu... k tomu nějaká zálivka... to bych vážně mohla pořád :))

    OdpovědětVymazat