sobota 20. října 2012

Je to Tvá volba!

1. 1. 2012.
Po páru neúspěšných pokusech na to došlo. Chci se změnit. Chci ve svém životě něco dokázat a nechci už dále čekat. Po shlédnutí článků na internetu a zhlédnutí videí bych měl mít nějaký základ, jak se začít stravovat a co dělat. Nějaký základ mám, sport mě vždycky bavil, jen jsem poslední 2 roky celkem stagnoval a moc toho nedělal. A to je špatně, takhle já žít nechci. Žiju jen jednou a rozhodně chci, aby to stálo za to.
1. 2. 2012
Dřina. A velký nezvyk. Místo ranních rohlíčků různé kaše, místo večerních dobrot knacky s okurkama. Váha jde dolů, je to znát. Začínám chodit do systemy, další pohyb navíc. Fitko třikrát týdně. Tréninky zatím moc neřeším, hlavně nic nedělat špatně a zbytečně. A držet se jídla. Někdy mi chybí sladkosti, sladké pití. Ale nesmím na to myslet, nějaká blbá dvoulitrovka plná cukru mou cestu neovlivní.
1. 3. 2012
Váha klesla už znatelně. Jde vidět, že to dělám správně. Neztrácím až tolik hmoty, snažím se správně jíst a nepolevovat. Začínám to celé chápat. Ne jako změnu, ale jako dlouhodobý stav. Takhle to přece může fungovat pořád. Cítím se skvěle, mám energii a pokračuju ve své cestě mílovými kroky. Ten pocit zadostiučinění je skvělý. Něco dělám a jdou vidět výsledky. Nikoho tím možná neoslním, ale co je mi po ostatních? Tohle je čistě moje věc, moje cesta, můj cíl. Končím se systemou, teď už je mi jasné, jak bych měl pokračovat.
1. 4. 2012
A je to tady. Zhubl jsem, nadbytečná hmota se ztratila a začíná se mi rýsovat tělo. Tohle dotáhnu dál. Tady to neukončím. Zvyšuju si tréninky na 6x týdně, zajímám se podrobněji o jejich složení a začínám pronikat i do této oblasti. Jde znát zlepšení fyzičky a celkově je tělo v úplné pohodě. Dokázal jsem to. Konečně jsem dokázal něco, co jsem si naplánoval. Dostat se tady.
1. 5. 2012 
Nakoupil jsem nějaké suplementy, uvidíme jak se to s nimi bude vyvíjet. Cvičím, nepolevuju. Vím, že tohle mě někam dostane. Nedělám to pro uznání ostatních. Spíše mě nechápou, ale s tím jsem počítal.
1. 7. 2012
Další dva měsíce za mnou. Že se dostanu tady.. Ne, nebudu lhát. Já s tím počítal. Teď už vím, co dokážu. A vím, že se dokážu posunout ještě dál. Dávno se z toho stal životní styl a mám ze sebe dobrý pocit. Už v tom umím chodit, měním tréninky, radím lidem okolo a baví mě to. Jsem rád, že můžu i nějak pomoct.
SOUČASNOST
Miluju svůj život. Těch několik měsíců nebylo jednoduchých. Byla to dřina, nebylo to jednoduché. Ale když se za sebe ohlédnu, nelituju ani minuty. Protože jen ta dřina a odhodlání mě dostalo tam, kde jsem teď. Nesmím si připouštět neúspěch. Neúspěch neexistuje. Aspoň v mém slovníku žádné takové slovo není. Dělám to, co mě baví, jsem v tom úspěšný a nebojím se to říct. Proč bych taky měl? Vydřel jsem si to a každý další den si zasloužím. Můj život si to zaslouží. A život každého z vás taky!


4 komentáře:

  1. Seš neskutečnej borec:-) fandim ti

    OdpovědětVymazat
  2. Občas mě popadne projet něčí blog úplně od začátku a dnes se mi pod ruku dostal tvůj, v žádném případě nelituji minutami strávenými čtením tvých příspěvků. Hlavně tento článek mě dostal natolik, že právě píši tento komentář. Ušel si vážně dlouhou cestu, věřím, že za tu dobu si poznal charaktery lidí, kterými ses obklopoval. Ne všichni podrží a podporují tvé aktivity a rozhodnutí pro jiný - kvalitní životní styl. Správně sis ale stál za svým a pokračoval ve svém odhodlání. Navíc jsi inspirací a motivací pro ostatní, lidé si z tebe berou příklad, pomáháš jim. Great Job! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za hezký komentář, takhle na večer mě to hodně potěšilo! :) Byla to dlouhá cesta a ještě pořád je, ale hlavní je, že už jsem ve správném pruhu! Každý takový komentář, nebo nějaká zpětná vazba je pro mě podnět k ještě většímu úsilí a práci, jestli je to ještě vůbec možné. Upřímně, nezažil jsem hezčí pocit, než když někoho nasměruješ správným směrem, nebo ho inspiruješ. Už kvůli tomu tohle všechno za to stojí!! :)

      Vymazat