sobota 20. října 2012

Můj názor na...

Hey bro's!
Zakládám další pravidelnou rubriku, tentokrát s názvem - Můj názor na... Bude to takový můj výkec, nějaký "balíček" mých názorů na téma, které mi bude připadat svým způsobem zajímavé. Nedozvíte se zde nic nového ohledně cvičení, ani jídla. Jde jen čistě o mou potřebu se vyjádřit a vy si to můžete přečíst.
Dneska se to týká oblečení do fitka. Ne, nebudu vám říkat co si máte obléct, ani co je nejlepší. Vyjde to totiž úplně nastejno. Četl jsem pár článků a různých vyjádření na tohle téma. Nejmenovaný tam urážel všechny, kdo si dovolili do fitka vzít něco jiného, než tričko. Kdo cvičil v mikině, je blb a pozér. Já například v mikině cvičím. Nedokážu si to bez toho ani představit. Za tu dobu jsem si na to zvykl. Je to hlavně tím, že jsem první chodíval běhat a protože nebylo zrovna letní počasí, mikina byla můj kámoš už od začátku. A pak se se mnou nějak přesunula i do fitka. To samé platí i o teplácích.
Takže - cvičím v teplácích, mikině a během tréninku nahodím i kapuci. No a? Není to moje věc? Kdybych tam přišel v tílku hello kitty, může to všem být jedno. Ale není a nikdy nebude. Vždycky si na Tebe někdo ukáže, zašklebí se. Užívej si to! Jeho život asi není tak zajímavý, že i ve fitku musí řešit ten Tvůj!! Bez haterů by to nebylo ono. Cvičím v tom, v čem se cítím nejlépe. Když pak sundám mikinu, stejně jsem střed pozornosti ( :) ). Navíc mám vždycky dobrý pocit, když se tělo rychle zahřeje a mikina mi v tom pomáhá.
Když nad tím tak přemýšlím, cvičím už 10 měsíců v jednom oblečení.  Jednou za čas ho vyperu. No.. já ne, spíše moje drahá polovička. Ale tady jsem se dostat nechtěl.
Víceméně je to asi všechno, co jsem k tomu chtěl napsat. Neřešte, cvičte a buďte silnější! Mějte se a makejte!
David.

Žádné komentáře:

Okomentovat