středa 17. října 2012

Můj tréninkový týden

Hey bro's!
Mám tu pro vás informace o tom, jak asi přibližně vypadá můj trénink. Nebudu tu vypisovat jednotlivé cviky, ty se pořád mění. Jde o to, jak vypadá ten týden. Kdy cvičím, co cvičím a jak dlouho. Udělejte si obrázek o tom, jak byste si asi měli rozvrhnout svůj týden. Je lepší to naplánovat, než se pak trápit a vzpomínat, co že to máte dneska cvičit.

Pondělí: Ramena (40 min) + lýtka (5 min) + ABS rutina (15 min) - ODPOLEDNE
Úterý: Záda (50 min) + ABS rutina (15 min) - POLEDNE
Středa: Triceps (45 min) + lýtka (5 min) + ABS rutina (15 min) - DOPOLEDNE
Čtvrtek: Biceps (45 min) + ABS rutina (15 min) - POLEDNE
Pátek: Hrudník (50 min) + ABS rutina (15 min) - DOPOLEDNE
Sobota: Nohy (60 min) + ABS rutina (15 min) - DOPOLEDNE
Neděle: Day off

Jak vidíte, pohybu je tu opravdu dost. Ale proč ne, můžete si dovolit jít se sachrama opravdu vysoko a nemusíte se bát žádného nechtěného přibírání tuku. Ty časy nejsou přesné, je to tak +-10 minut. Ale snažím se ve fitku netrávit denně hodiny, je to zbytečné.
Co k tomu říct. Takovýto trénink jedu od té doby, co jsem začal rýsovat (cca duben?). Vyhovuje mi, funguje a cítím se po něm dobře. A to je důležité. Když si budete sestavovat trénink, nedělejte to na sílu. Chce to promyslet kdy co pojedete, i s ohledem na další aktivity a váš čas. Jak budete cítit, že vám něco nesedí, tak musí přijít změna. Mějte se a makejte!
David.

Žádné komentáře:

Okomentovat