pondělí 22. října 2012

Postřehy z natáčení

Hej bro's.
Jak jste si určitě všimli, natáčení se celkem rozjelo. Jsem za to rád, ať už proto, že můžete jednotlivé cviky, tréninky vidět, nebo že mě to prostě baví. Časově je to trochu náročnější, ale DÁ se to!!
Je to celkem sranda, natáčet ve fitku, kde nejste sami. Minule tam bylo pár lidí, ani byste nepoužili všechny prsty jedné ruky. Dnes, při natáčení tréninku ramen to ale bylo trochu jiné. V neděli mám většinou day-off, tak do fitka nechodím. Nevím, kolik lidí cvičí ve Valmezu v neděli a v Ostravě ve fitku je neděle celkem zabitá.
Hned jak jsme tam ráno přišli, už jsem slyšel rozjeté pásy, steppery a kola. Při ukládání bot byl problém najít volné místo a už mi bylo jasné, že dneska tam sami nebudeme. A nebyli jsme. Naštěstí bylo fitko plné "svátečních" dříčů, kteří asi měli hříšný víkend a chtěli ulevit svědomí. Takže komerční stroje jely na plno a u činek byl celkem klid. Skoro celé ramena trénuju na jednom místě, protože to tak prostě stačí.
Lidi koukali, někteří se báli kolem nás projít. Bylo to celkem vtipné a dobře jsme se bavili. Natáčení je prostě sranda, stačí se jen odpoutat od toho všeho kolem, nemyslet na nic jiného než na to, co trénujete a žádná tréma nemá šanci. Vždyť to přece dělám každý den, tak proč bych se měl před kamerou chovat jinak. Navíc natáčíme hračkou s názvem "Gopro Hero" a to ani moc jako kamera nevypadá. Tak ani nevím, co si lidi kolem nás mohli ze začátku myslet. A je mi to jedno. Hlavně, že se všechno v pohodě natočilo. V počítači mám ještě nedodělanou ABS rutinu, kterou sem nahodím zítra. Takže další inspirace pro cvičení břicha. Většinou tu rutinu dávám hned v pondělí, společně s těmi rameny. Tak z toho budete mít takový pěkný "komplet". Mějte se a makejte!
David.

Žádné komentáře:

Okomentovat