sobota 27. října 2012

Sobota - cheat day

Hey bro's!
Rozhodl jsem se, že si dnes trochu dopřeju a to neznamená nic jiného, než cheat day. Nebude to žádná hrůza, zatím jsem stihl posnídat nějaké loupáčky a dát něco sladkého. Čeká mě ještě pizza na oběd, dobrá svačina... No, určitě si ještě najdu příležitost si dát něco, co zas dlouho neuvidím. Celý den mi dělá společnost můj brácha, který je v objemu a tak jsem si lepšího parťáka na cheat day vybrat nemohl. Venku je pěkně hnusně, ve fitku nikdo, tak se jde točit. Aspoň trochu spálím ty kalorie.
Celý tento cheat day ale neznamená zprasit všechno, na co přijdu. Rozhodně nestojím o zažívací potíže. I tady to chce nějaký řád. I když je mi v podstatě jedno, co sním, tak další den poznám, že mi chybí energie. To jídlo dneska nebude nijak hodnotné, neposkytne organismu pořádnou oporu a bude to znát. No, za mlsání se musí platit a zítra při tréninku nohou si to uvědomím. Ale žádná hrůza, to se zvládne.
Každopádně kolem 16:00 cheat day skončí a večer to se sachry přehánět nebudu. Nevím, zda by mi to ublížilo nebo ne, ale jsem zvyklý na tento režim. To rozhodně neznamená, že v 16:00 přestanu jíst. Přijdou ještě minimálně 2 jídla a protein na noc. Mějte se a makejte!
David.

Žádné komentáře:

Okomentovat