středa 31. října 2012

Sport, sport a sport!

Hey bro's!
Vůbec jsem si nezapomněl USB kabel od kamery doma. Takže dneska žádné video, žádný progress. Nezlobte se, ale bohužel ty data bez kabelu prostě nepřenesu.
Vzhledem k tomu jsem se rozhodl napsat článek. Chtěl bych něco říct i o jiných sportovních aktivitách, které mě doprovázely hubnoucí/rýsovací částí.
1. Běh
Tak ten mě provázel asi nejvíce. Ať už kvůli tomu, že jsem díky němu zhubl velmi rychle a efektivně, nebo kvůli tomu, že mě prostě baví. Člověk si u toho skvěle pročistí hlavu a nemusí na nic myslet a nic řešit.
2. Kolečkové brusle
Další skvělá aktivita. Tady v Ostravě to dá i zabrat. Chodníky jsou děravé a musíte se hodně snažit, abyste někam dojeli. Ale je to fajn, hlavně na nohy. Když nebudete brouzdat jen po cyklostezkách, tak se i zapotíte a dáte do těla. Brusle jsem si koupil až teď před létem a nelituju ani koruny. Využil jsem je naplno.
3. Kolo
Parádní vyjížďky s Honzou Urubkem, záběr na nohy a lýtka, se kterýma mám trochu problém. Takže určitě plus, když se jezdí i na kole! Není to až tak moc na hubnutí, jako spíš na posílení nohou.
4. Bazén
Plavání. To jsem neprovozoval tak často, jak bych si sám přál, ale někdy jsem zašel. Ať už relax v sauně, nebo zaplavat. Po cvičení je to super věc!

Samozřejmě většina z toho, co jsem vypsal se už teď provozovat nedá. Běhat v zimě nemá smysl a na kolečkových bruslích si akorát nabijete čumák. Plavání nám zůstalo a přibývají další skvělé zimní aktivity - např. snowboarding! Letos kupuju prkno a vyrážím si pořádně zajezdit. To už nikam nesouvisí s mým tréninkem, to se jen chlubím tím, na co se těším! :)) Mějte se a makejte!
David.

Žádné komentáře:

Okomentovat