pátek 26. října 2012

Stručně, jasně

Hey bro's!
Protože tady hodně lidí pořád nechápe význam slova jíst, tak to musím trochu rozvést. Jídlo je tak hrozně důležité, že si nemůžete dovolit být neinformovaní a neznalí. Potom to dopadá tak, jak to dopadá. Hubnete, kde nechcete a to hodně rychle. Rýsovat, zpevňovat tělo - to neznamená hubnout!! Jistě, hodně často tomu fáze hubnutí předchází, ale to na situaci nemění vůbec nic.
Už jsem tu vypisoval, jak často a kolik toho jíst. Zkusím vám to říct ještě trochu jinak. Když máte nějakou fyzickou aktivitu, tělo má větší výdej. Musíte mu dodat více živin, než kdokoliv ve vašem okolí. A nesmíte se toho bát. Hodně často je to takový "blok" v hlavě. A to je zlé, to je špatné. Ten musíte odstranit dříve, než bude pozdě. Tady nejde o to mít strach z každého kousku sušenky, nebo oplatku. Úkolem tady toho všeho není jídla se bát, ale jídlo milovat! Vždyť vy toho můžete sníst tolik, že se o tom někomu ani nezdá. A pokud nebude dobře fungovat psychika a v hlavě to nebude dostatečně srovnané, fungovat to nebude.
V mém okolí často slýchávám - Nevidím Tě dělat nic jiného, než jíst. No, není to moc lichotivé, ale v podstatě to je pravda. (až na to že dělám milion jiných věcí). Dříve jsem se snažil to hlídat, abych každé 2-2,5 hodinky do sebe něco dostal. Teď už mám tu výhodu, že si tělo řekne samo.
Další věc - jíst zdravě neznamená jen zeleninu a celozrnné pečivo. Jíst zdravě znamená možnost si vybrat s nepřeberného množství potravin, které vám neublíží! Přes všechny druhy libového masa, ryb a mléčných výrobků, po různé vločky s ovocem a jiné cereálie. Chce to jen umět si vybrat a vymýšlet. Jím tímhle stylem už 10 měsíců a ani jednou mě to neomrzelo. Pořád je něco nového, co si uvařit, co sníst. Proto taky velmi brzy nahodím další recepty a jídla. Ať se vám trochu rozšíří obzory a uvidíte, že to nemusí být nudné a chuťově jednotvárné.
Nechtěl jsem na večer zatěžovat sáhodlouhým článkem, ale nakonec jsem se nějak rozepsal, tak se nezlobte. Ale tohle je opravdu důležité téma. Tady jde o vás a o vaše zdraví a to se nikdy nesmí podceňovat. Mějte se a dobře jezte!!
David.

3 komentáře:

  1. Tenhle článek potěšil. Myslím, že mám taky nějaký blok v hlavě. Cvičím vždy víc jak hoďku denně (klidně i dvě)-zahrnuje kardio, posilování,...a možná bych měla tělu dát trochu více najíst:).

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle bych měla dát přečíst všem, kteří se ptají, proč jím tolik, když chci zhubnout. Máš svatou pravdu.. Trvalo mi, než jsem přišla na to, jak moc je jídlo důležité a teď si to opravdu užívám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pošli to do Novinek.cz, ať už začnou psát o něčem normálním :D

    OdpovědětVymazat