čtvrtek 25. října 2012

Trocha melancholie na večer

Hey bro's!
Teď to nemá žádnou návaznost k žádnému tématu, je to jen moje potřeba se trochu vypsat. Dneska byla rekordní návštěvnost blogu, jsem za to strašně rád a chci všem poděkovat za podporu! Blog je starý asi 2,5 týdne a už má na svém kontě necelých 7000 zobrazení! Je to pro mě neuvěřitelné číslo, stejně jako počet fanoušků na mé fb stránce.
Tuhle "stránku" jsem založil za dvěma účely. Chci nějakým způsobem předat všechno, co jsem se za tu dobu naučil, vyzkoušel a vytrpěl, vám - čtenářům, kamarádům. Na druhou stranu je to blog. Takže se zde bude sem tam objevovat i nějaký můj názor, nesouvislé žvatlání apod. Zkuste to nějak přetrpět, nebude to zas tak často.
Hned jak bude nějaké volnější dopoledne, natočím i nějaký ten video review, nebo se o to aspoň pokusím. Nechci, aby to tu zevšednělo a budu k tomu používat všechny možné způsoby. Samozřejmě bych vás ještě rád poprosil, abyste se nebáli a rozšiřovali tady tuhle stránku dál. Čím více lidí v tom najde nějaký smysl, tím lépe!
To všechno, co jsem chtěl napsat. Vám přeju mnoho síly a vytrvání ve splnění vašich cílů, pevné nervy s okolím a čistou hlavu! Když chceš, dokážeš. Mějte se a makejte!
David.

Žádné komentáře:

Okomentovat