středa 31. října 2012

Zdravě - neznamená - hladně

Hey bro's!
Dneska po tréninku jsem si řekl, že se nebudu omezovat a dám si pořádně do nosu. Mám tu krásné vepřové, kvalitní rýži a nějakou zeleninu. Tak z toho vzniklo tohle a příprava trvala i s uvařením rýže asi 20 minut. Je třeba maso střídat a necpat se pořád jen kuřecím. Přece jen červené maso je co se týče bílkovin snad ještě lepší. Ale do detailů zacházet nebudu, zase tak zběhlý v tom nejsem. Takže vezměte 1 plátek vepřového, 1 sáček rýže, 1 papriku a půl salátového okurku. Asi na 5 minut jsem nechal maso uležet před smažením v pepři, grilovacím koření a majoránce. Chutnalo skvěle, tak to zkuste!

Pozn. - rýže Panzani, chuťově vynikající!
David.

1 komentář:

  1. taková papání miluju:) a naprosto souhlasím s tím,že se zdravým jídlem se nemusí nutně spojovat hlad:)
    já jím jen zdravě,teda snažím se,a dobrý 3/4 roku jsem se s hladem nepotkala!

    OdpovědětVymazat