sobota 20. října 2012

Změna tréninku

Hey bro's!
Jak už jsem se jednou zmínil, budu trochu upravovat a měnit trénink. Jednou za čas tohle prostě přijde a já vždycky tak týden předem pokukuju, co a jak bych změnil. Od pondělí mě teda čeká úplně nový cyklus, který pojedu zase kolem cca 6 -8 týdnů. Dneska jsem si byl vyzkoušet jeden trénink (by Arnie) a můžu říct, že vyhrál na plné čáře. Trochu si ho upravím, aby mi vyhovoval 100%. Po dnešním tréninku jsem se cítil napumpovaný a měl jsem z něj skvělý pocit. Stagnace je hodně ošemetná a jak pořád opakujete dokola to samé, tak je hodně velká šance, že nastane.
Trochu pomíchám pořadí partií, někde zvednu série, někde zvýším opakování. Jinak se chci ale držet Arnolda. Líbí se mi jeho techniky a provedení cviků. Vy se ale nemusíte bát, videa, co se zde brzy objeví, budou mé starší tréninky, které mě dovedly k tomu, co jsem teď. Zítra se jde natáčet první a můžete se těšit i na další ABS rutiny, tentokrát už z fitka. První video bude partie - ramena. Budu se snažit to udělat tak, aby jste z toho měli co nejvíce.
Pro zajímavost přikládám dnešní trénink, je to horší kvalita, ale snad to přečtete. Je to přesně v tom pořadí, jak jsem dnes cvičil. Zítra mě čekají nohy a poslední den mého starého tréninku, takže to musím nějak oslavit. Kdo ví, možná si zítra udělám cheat day. Ale o tom bych vám tu určitě zase napsal, takže se to dozvíte. Mějte se makejte!
David.


Žádné komentáře:

Okomentovat