středa 28. listopadu 2012

28.11.2012

Takže co se dneska jedlo a dělo? Dneska byl den bez masa a bez obědu, protože jsem prostě nestíhal. I tak se dá ale žít a jíst! Možná kdybych se méně fotil a víc vařil, tak nemám takový problém. :))

Jídelníček:

7:30 ovesná kaše emco
10:00 eskymo řezy (nějaká domácí buchta - složení mě nezajímá, byla skvělá!)
bcaa
fitko
bcaa
14:00 duetky + jablko
15:30 monster beef 90%
17:30 Tvaroh mix + pšeničné tousty
19:30 Tunák ve vlastní šťávě
21:30 monster beef 90%
a spát!

Trénink:

Dneska hrudník + ABS. Všechno šlo hladce, tlaky na šikmé lavici dokonce 40 kg. Bench kvůli absenci jakékoliv pomoci max 80 kg. Pullover s 30 kg činkou a nejvíc mě dneska asi nakoply bradla! Neskutečně vás napumpují, pokud víte, jak se na ně správně položit. Určitě se pokusím tyhle nové tréninky brzo natočit, stojí totiž za to!

Kecy, kecy, kecy:

Zítra se můžete těšit na pár fotek se svačinami, co normálně jím. Nejsou to žádné kulinářské speciality, ale svému účelu slouží a nic víc po nich nechci. Už jsem si naplánoval i nedělní natáčení, všechno je domluvené - to by bylo, aby to nevyšlo. Dlouho nebylo žádné video, tak to aspoň napravím.
A přikládám fotku, jak to vypadá, když povolím břicho a ramena! Člověk nemůže být pořád v křeči, jak na většině fotek. :D



3 komentáře:

  1. Víš, že tahle fotka je fakt hodně fajná? :)) A na video se těším...!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc.Zdá se mi taková... přirozenější. :D :))

    OdpovědětVymazat