středa 28. listopadu 2012

Listopadový photoshoting

Ahoj všichni!
Po měsíci jsem se zase rozhodl udělat pár zrcadlovek. Jiné fotky prostě dělat nemůžu, jedině že by mě někdo z vás chtěl fotit. :))
Ale osobně si myslím, že tohle na nějakou ukázku úplně stačí. Takže tady to je - listopadový photoshoting!
P.S - Nohy vyfotím brzy, svlékat se ve fitku i z tepláků už mi přišlo trochu divné. A aby to nebyly jen samé nahaté fotky, udělal jsem kvalitní facebůkovku i v teplákovce!


A nezapomínejte - stačí jen chtít! Mějte se a makejte.
David.

9 komentářů:

  1. PS mě rozesmálo :D tedy ta první část :D máte prima fitko :) a prima fotokoláž :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Nikki! To víš, sice mě tam dobře znají, ale do trenek bych si asi netroufnul. :D

      Vymazat
  2. Máš pravdu, svlíkat se ve fitku z tepláků je divný :D Super výsledky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že jsem tam byl úplně sám. Ale nechám si to radši na doma, ještě by někdo přišel k nějaké psychické újmě. :D

      Vymazat
  3. No paráda! Konečně jsem (díky Nikki) našla i nějaký "chlapský" blog, to se jen tak nevidí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Ani nevíš, jak mě to těší. Díky Nikki můj blog začalo navštěvovat mnohem více lidí, jsem její největší dlužník. :))

      Vymazat
    2. že jo? Já to hned říkala, že by takových mělo být víc!!!! :))) Sakriš :D

      Vymazat
    3. sakra :D Teď to vypadá, že reaguju na tebe Davčo :D :D :D Kdepak, žádný dlužník :)) jen tak dál!!!

      Vymazat
    4. Jojo, ono je to hned zábavnější, jak začne chodit více lidí. Jedno zmínění někde stačí, přivede to čtenáře a už se to rozrůstá :) A tvůj blog si ty čtenáře rozhodně zaslouží, přidáváš tu skvělé příspěvky ;)

      Vymazat