čtvrtek 1. listopadu 2012

Neznám, neodsuzuji!

Hey bro's!
Chtěl bych napsat pár slov ke článku, co jsem nedávno četl. Nebudu říkat kde, ani kdo to psal, protože to vlastně ani nevím. Jde tu jen o jednu věc - člověk zde velmi ostře vystupoval proti tréninku, se kterým mám dobré zkušenosti.
Chápu, že každý člověk má na různé věci odlišný názor. Co ale nechápu je, proč hned zatracovat něco, s čím buď nemá zkušenosti, nebo jen proto, že tak prostě necvičí. Od svých začátků (posilování, ne hubnutí) jedu tento trénink. Každý den jiná partie a k tomu nějaká slabina + břicho. Vždycky za nějaký čas se prostřídá pořadí partií, změní se charakter cviků a jede se dál. Samozřejmě, že už si brousím zuby na nějaký jiný trénink, těším se, až vyzkouším něco nového. Ale co bych nikdy neudělal, by bylo odsoudit něco jiného než sám vyznávám. Vždyť vidím jasné výsledky svého snažení a ne jen u sebe. Takový trénink jede více lidí a rozdíl jde poznat.
Proto mě celkem rozčílilo, když jsem si přečetl, jak je tento trénink neefektivní a špatný. Vyzkoušel si ho ten člověk a prošel si tím tréninkem do takové hloubky, že to může odsoudit? Možná ano, ale v tom případě je chyba asi někde jinde. Samozřejmě nemám v úmyslu někoho shodit za jeho názor. Jen bych tím chtěl říct, že odsuzovat něčí metody, tréninky a postupy, není moc férové a správné. Pokud tedy nejsou vyloženě špatné, což se o tomto tréninku říct nedá.
No, tak jsem se vykecal, je fajn, že to mám kde ventilovat. Celkem mě to překvapilo, tak mě napadlo se k tomu taky nějak vyjádřit. Podotýkám, že nejsem žádný vševěd a tohle je čistě můj názor. Mějte se a makejte!
David.

2 komentáře:

  1. nemyslím si, že by si bol tam, kde si teraz, ak by si riešil každého takého blbca :)) kašli na nich, neznervózňuj sa, internet bol a bude vždy plný rypákov, ktorí si potrebujú niečo dokazovať :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš úplnou pravdu. Asi to bylo i zbytečné, ale chtěl jsem se vyjádřit. Jinak s Tebou úplně souhlasím! :)

      Vymazat