úterý 6. listopadu 2012

Moje tréninky - nohy (objemová i rýsovací část)

Ahoj!
Před chvílí jsem docvičil nohy a napadlo mě, že tu napíšu můj nový "trénink" nebo způsob, jak je teď cvičím. Jedu je 2x týdně (úterý, sobota) a dávám si opravdu záležet.
Co jsem ale nechtěl, bylo, abych cvičil 2x ten stejný trénink, to ne. Takže jsem si vymyslel takový plán, jak je v těch 6-ti týdnech budu cvičit. Pokusím se to tu nějak vypsat, ať si uděláte obrázek sami. Jak uvidíte, mám to ve dvou kategoriích a pravidelně to tak střídám.

Úterý (rýsovací - nesilová část)
1. Dřepy - 8 sérií, menší váhy (max 70kg), abych zvládnul 12-15 opakování a hluboký dřep.
2. Výpady s jednoručkama - 3x15 (10kg jednoručky)
3. Legpress - 3x15@70kg
4. Předkopávání - 3x15@20kg
5. Hluboký dřep na stroji - 3x15@40kg
6. Zakopávání - 3x15@20kg
7. Lýtka v sedě - 3x20@50kg
8. Lýtka na multipresu - 3x20@50kg

Tady už se váhy u jednotlivých sérií liší, ale jsou znatelně vyšší než v úterý.

Sobota ("objemová" - silová část)
1. Dřepy - 6 sérií, vyšší váhy (max 120kg), méně opakování (6-8).
2. Výpady s dlouhou tyčí - 5x10
3. Legpress - 5x10
4. Předkopávání - 5x10
5. Zakopávání - 5x10

7. Lýtka v sedě - 3x20@50kg
8. Lýtka na multipresu - 3x20@50kg

Takhle to vypadá. Vyhovuje mi to celkem dobře, po tréninku jsou nohy napumpované a moc dobře ví, že něco dělaly. Tak uvidíme, jestli se to osvědčí a půjdou vidět nějaké výsledky po ukončení tohoto cyklu. Mějte se a makejte!
David.


Žádné komentáře:

Okomentovat