neděle 4. listopadu 2012

Video progress - Nohy

Ahoj!
Dneska tu mám na zpracování včerejší natáčení tréninku nohou. Chtěl bych k tomu říct i pár věcí, co mám na srdci.
Na svém začátku jsem se na nohy pěkně vykašlal. Nebavilo mě to, byla to hrozná nuda. Aspoň do té doby, než mě konečně osvítilo a opravdu jsem se dokopal k tomu, ty nohy cvičit. Teď si tréninky nemůžu vynachválit, dokonce jsou jedny z nejzábavnějších. Dřepy, výpady a všechno ostatní. Trénink je dynamický a když docvičíte, někdy máte problém dojít domů. Člověk si i další den pamatuje moc dobře, co cvičil.
No, ve zkratce. Jsem rád, že trénink nohou má u mě pravidelně místo v týdenním plánu. Nohy jsou opravdu základ a je velmi důležité je cvičit. Takže se těšte, večer se tu objeví můj trénink nohou!!

Mějte se a makejte!
David.

Žádné komentáře:

Okomentovat