čtvrtek 6. prosince 2012

6.12.2012

Dneska to šlo rychle. Trénink jsem měl odjetý asi za 40 minut, nasadil jsem nějaké zběsilé tempo. Ramena mě bolí ještě teď, ale to k tomu patří. Trochu se stydím za dnešní jídelák - není úplně špatný, hlad mít nebudu a žádné kompromitující potraviny se taky nekonají. Jen mi chybí nějaké hlavní jídlo, tak si to zítra budu muset vynahradit.

Jídelníček:

Snídaně: Ovesná kaše
Svačina: 4 loupáky
Fitko
Svačina: Duetky + kefírové mléko
protein 90%
Svačina: Pšeničné tousty + šunka
Večeře: Tvaroh mix
protein 90%

Tak vidíte sami, žádná sláva. Ale všechno taky nemusí být pořád perfektní.

A včera byl Mikuláš! Svátek má sice až dneska, ale koho to zajímá, dobroty se rozdávaly včera. :)) Jak to u vás vypadalo? O mně už se naštěstí ví, že nad čokoládovými figurkami se rozplývat nebudu a podle toho to taky vypadá. Z toho co jsem dostal stojí určitě za zmínku tyčinka De Nuts od Nutrendu.

Sám od sebe si ořechy koupím málokdy a to je chyba. Ořechy jsou skvělý přísun výživných látek - samozřejmě v normálním množství. Tahle tyčinka je pro mě skvělá svačina + do sebe nějakým způsobem dostanu ořechy. Chuťově je skvělá a s Nutrendem obecně mám jen dobré zkušenosti, takže se toho nebojím. Mikuláši - děkuji za tyčinky.

Pak jsem se pozastavil a rozčiloval u jednoho článku na novinkách, můžete se na to podívat zde. Jak zjistíte, je to snůška keců od někoho, kdo se o výživu zajímá z rychlíku. Nadpis článku se úplně rozchází s textem, píšou tam vlastně nakonec o něčem úplně jiném a to jsou různé polevy a ochucené kávy. V čemž teda ořechy, ani kofein nepoznávám. Je mi jasné, že na novinkách bych seriózní články ani hledat neměl, ale když už jsem na to narazil...


Nakonec ještě jeden skvělý obrázek, co jsem našel na netu. Je v tom určitě trocha pravdy a všichni to znáte.





5 komentářů:

  1. čtyři loupáky :D:D to bych nedala
    těším se, až nám zítra ukážeš, jakým hlavním jídlem sis dnešek vynahradil :)
    tyčinky od Nutrendu jsem ještě nezkoušela - nevypadaj špatně :)
    v novinkách seriózní články skrz výživu opravdu nenajdeme :D je to vtipné - jak se všechny články rozchází

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, doufám, že to zítřejší už bude stát za to! :D A tyčinky určitě vyzkoušej, chuťově jsou skvělé! :))

      Vymazat
  2. Taky jsem to dneska zvládla ve fitku nějak rychle. Až jsem se divila a říkala si, jestli bych neměla něco dodat :D

    Jinak tyčinky Denuts mám osobně moc ráda, hlavně ty ořechové. Prodáváme je v práci, takže je mám vyzkoušené snad všechny. A doma jsou ořechy mou hlavní potravinou, která nesmí chybět :D

    A poslední obrázek je parádní a naprosto vystihující :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš, že jsem měl taky ten pocit? Nakonec jsem se ale držel plánu. :D

      Ten obrázek mě úplně dostal, musel jsem ho tu dát! :D

      Vymazat
  3. Ono celkové čtení článků na Novinkách je strašně obohacující, že si kolikrát říkám, jestli si z nás - čtenářů nedělají vyloženě prču.

    OdpovědětVymazat