pondělí 17. prosince 2012

7.10.2012 - 17.12.2012

Dnešní příspěvek bude trochu odlišný. Včera blog dosáhl pro mě neuvěřitelného čísla - 20000 zobrazení. Chci tímto poděkovat všem, kteří mě navštěvují, sledují a podporují. Protože tento blog nemám kvůli tomu, abych si pamatoval, co jsem kdy vařil a jak jsem cvičil. Tenhle blog vznikl proto, aby nějakým způsobem pomáhal vám. Je pravdou, že se tu občas objeví nějaký můj bláznivý příspěvek, který vám pomůže maximálně tak k šedinám na hlavě, ale to už je vedlejší produkt, se kterým jste se určitě smířili. :))

Facebookovou stánku jsem přejmenoval, moje jméno se tam nehodilo. Takže už má název takový, jaký jí zůstane a čeho se držím. Taky se chystám trochu zlepšit orientaci na blogu, rychlejší přístup k důležitým příspěvkům a článkům, ať to nemusíte hledat někde v historii. Ještě tu mám pár "historických" screenů, které se mi povedly udělat.

1000 zobrazení stránky v jeden jediný den (za což samozřejmě vděčím bloggerkám, který můj nevýrazný blog sdílí na svých stránkách)

A tady tyhle 2 fotky mluví za vše :D



Bylo štěstí, že jsem šel na blog zrovna v ty okamžiky, kdy tam blikaly tyhle čísla. Od té doby už se mi to nestalo. :)) 

Doufám, že se vám zamlouvají recepty, protože ty tu teď budou asi častěji. Zítra se chystám vyzkoušet celkem bláznivou věc, snad se povede a pochlubím se vám.

A konečně jsem se dostal k tomu napsat něco  o svém novém tréninku, který dneškem dělám už 2. týden. Je to.. je to masakr, co vám budu povídat. Ale zvládnu to. I když je to obrovský nezvyk, trávit ve fitku jednou tolik času. Taky jsem přišel na jednu zajímavou věc - jediný stroj, který teď používám, je stroj na zakopávání. Jinak si vystačím s velkou tyčí, závažími a činkami. Je to celkem osvobozující. Jen mě asi nebudou mít rádi, až se do fitka dostanu ve špičku. U stojanu s velkou tyčí trávím v jednu chvíli i 3/4 hodiny. A tady ve Valmezu je ten stojan jen jeden. :D

5 komentářů:

  1. Hehe, taky se mi někdy poštěstí :D 13333, apod... :D Vždycky to člověku vykouzlí úsměv na tváři :)

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji. Na tu bláznivou věc jsem zvědavá, neotrávi se :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to gratuluji k číslu! ;))
    recepty mě tu baví, beru si insipraci kde to jen jde...

    Mohu se zeptat, jaké cviky máš nejoblíbenější na záda? Potřebovala bych zformovat svaly mezi lopatkama a hlavně spodní část! Děkuji! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Koouky! Na záda mám nejradši shyby, nebo přitahování kladky. Ale na spodní část zad je skvělý mrtvý tah s nataženýma nohama (klidně i s činkami) a nebo hyperextenze. Tak to určitě vyzkoušej!! :)

      Vymazat
  4. Na tu bláznivou věc jsem zvědavá :D
    Nenapsal bys někdy pár rad, jak začít se shyby? Pokud taťka dostatečně pochopil narážky, tak bych mohla dostat hrazdu, ale nevím jak na to.

    OdpovědětVymazat