středa 5. prosince 2012

Letem světem fitkem 1. díl - To důležité

Tak se mi v hlavě zrodil nápad na jednu pravidelnější rubriku (do té doby, než vyčerpám všechny možnosti). Jedná se o takový průlet fitkem, které stroje mám rád, které naopak ne a u jakých trávím delší dobu. Snad to někomu bude nápomocné, ať už v orientaci, nebo jen jako inspirace. Takže pojďme na to.

 1. Klec na dřepy, mrtvý tah


Využívám velmi často, kdyby tahle konstrukce ve fitku chyběla, asi bych do něj ani nevkročil. Na dřepy a mrtvý tah je to skvělé. Jsou tu různé jištění a záchyty, takže se nemusím bát cvičit sám a pořádně si naložit.

2. Stojan na dřepy, výpady


Když není volno v kleci, přesunuji se tady. I když není tak stabilní (aspoň tu u nás), tak je to pořád skvělý společník na dřepy a hlavně výpady! Ty se v kleci dělat nedají. Cvičím tu i biceps s velkou tyčí.

3. Rovný bench, šikmý bench


O tom bych ani nemusel mluvit. Prostě bench. Oblíbil jsem si i bench hlavou dolů, i když mi chvíli trvalo si zvyknout na ten pohyb. Mám ho totiž poprvé až v aktuálním tréninkovém cyklu, ale už teď vím, že ho zařadím i do dalšího.

4. Stroj na hackeny


Izolovanější a skvělý stroj na hacken dřepy. Používám ho už necelé 2 měsíce a jsem maximálně spokojený. A pozor na kolena, když jedete poctivě až dolů, dostávají pěkně zabrat, takže první pořádně rozcvičit a rozhýbat.

5. Činky a lavice



Tady opravdu nebude moc co vysvětlovat. Prostě činky, železo! Biceps, triceps, záda, ramena, hrudník, nohy - to všechno s nimi můžete cvičit. Tohle místo navštěvuji ÚPLNĚ každý trénink. Nepostradatelné, ať už se jedná o tlaky, nebo cokoliv jiného.

Bonus


1kg činky - to není sranda, to první věc, kterou ve fitku beru do rukou. Na rozhýbání zápěstí, loktů, paží a rozcvičení ramen, hrudníku.

Tak to by bylo, prvních pět zastávek máme za sebou, brzo můžete čekat další i s nějakými řečmi okolo, jak mám zvykem.

1 komentář:

  1. Tuhle rubriku ocením, nikdy nevím, co na těch strojích cvičit :)

    OdpovědětVymazat