neděle 9. prosince 2012

Nedělní bleskovka

Tak jsem se nějakým způsobem dostal k váze, která vám změří procento tuku v těle. No, těmto přístrojům moc nevěřím a abych se přiznal, nikdy mě to ani nezajímalo. Ale zvítězila tady zvědavost, tak proč to nezkusit. Výsledek je... Překvapivý a určitě zmanipulovaný vyššími silami. Vzhledem k tomu, že o povaze přístroje nemám ani páru, tak nemůžu soudit. Žádné lékařské udělátko to ale nebylo.


Nový trénink
Taky jsem si myslel, že touhle dobou budu mít nový trénink dávno hotový, ale já ještě ani nezačal. A to mám zítra mít jeho první den. Ještě mám chvíli čas, tak doufám, že se do toho donutím a nebudu to dělat až zítra ráno. :)) Poprvé si vyzkouším, jaké to je nějakou svalovou partii trénovat více, než 1x týdně (kromě nohou). 
Můžu ale prozradit jedno - budu si brát velkou inspiraci z Arnieho tréninku!



Vánoce
O Vánocích žádný zvláštní režim nenasazuji a to samé bych chtěl říct i vám. Vánoce jsou jednou za rok, proto se nijak zvlášť nestresujte nad jídlem, cukrovím a dobrotami. Nemluvím tady o žádném přejídání, to určitě ne. Ale taková dopolední svačinka stvořená z kusů nejrůznějšího cukroví... to si nenechám ujít ani já! Určitě budu zkoušet vytvořit i nějaké "zdravé" cukroví, tak jak to nebude spálený plech, podělím se o to i tady. Vánoce můžete brát jako takovou oddechovou přípravu na nový rok.


9 komentářů:

  1. No taky nechci nic říkat o kvalitě váhy, ale když sem byla na inbody, naměřili mi 9,5 % tuku v těle (4,9kg), což byla hoodně podprůměrná hodnota... :D Ale taky sem holka no.. :) Chlapi to mají jinak. A na Vánoce se těším taky. Hlavně na ten bramborový salát a kapra! :) O recepty bych stála!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já kaprovi moc nedám, ale nějaký jiný rybinec tam bude. :D :)) A bramborový salát je jasný!

      Vymazat
    2. Mně na Inbody zase naměřili 30%, prej už mírná nadváha...no i trnérka ve fitku se divila, když se na mě podívala :D Tak nevím no, zas až tak "tučně" si nepřipadám, proto tyhle přístroje taky beru hodně na lehkou váhu :)

      No a když už je řeč o braborvém salátu...ten jsem schopná jíst skoro na kila. ten je na té večeři nejlepší! :D

      Vymazat
    3. Souhlas! I s tím bramborovým salátem! :D

      Vymazat
  2. To se celkem divím, že si doposud cvičil každou partii jen jednou týdně, přitom se obecně doporučuje sestavit si plán tak, aby byla daná partie v týdnu procvičena 2x. Určitě budou lepší přírůstky si myslím.

    K té váze. Máme doma váhu s ukazatelem vody, tuku a svalů v těle a u mě bych řekl, že to celkem sedí, aspoň když sám na sobě vidím, že jsem polevil a přibral, tak váha ukáže o ty 3% tuku navíc (z 19% na 21%), ale obecně se tím neřídím, nejlepší je jak všichni víme pohled do zrcadla nebo krejčovský metr. :D A ženy by měly mít v těle více tuků než muži, jako když srovnáš přibližně stejně široké, takže Mell 9,5%, to asi se pěkně sekla. :D

    Jo a taky bramborový salát zbožňuji, kapra jen tak, aby se neřeklo, ale hlavně ten salát no. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesekla ;) Kdybys mě viděl, tvrdil bys něco jiného :) Ikdyž v té době sem vypadala už celkem normálně :) Ale každodenní cca 2 hodiny tělocviku, volejbalu a tance udělají svoje :)

      Vymazat
    2. No, s tím "jedna partie jednou týdně" mám dobrou zkušenost, takže to rozhodně nezatratím. Rád ale zkouším něco nového a jak říkáš - třeba budou lepší přírůstky! :)

      Vymazat
  3. Mell: po shlédnutí blogu tomu věřím :)

    David: ta dobrá zkušenost jde vidět, o tom není sporu :) je dobré to po nějaké době měnit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a tohle s člověkem udělá atletika v mládí :D :D a pak přehnaná starost o "zdravý životní styl"...

      Vymazat