středa 26. prosince 2012

Někdy to prostě nevyjde...

Tak jo, je to tady. Nebudu to dělat!! Trénink je fajn, ale nebaví mě ve fitku trávit tolik času. Takže změna! Jaká? To si ještě musím rozmyslet, mám čas do konce měsíce. Do té doby to bude chaos, spíše aerobka, žádné rekordy. Představuji si to tak pětkrát týdně, uvidíme, jak se vlezu. I když jsem tvrdil, že ten aktuální trénink zvládnu, není tomu tak. A ne z pohledu výdrže, nebo neschopnosti. Spíš jde o psychiku. Trávit všechen čas ve fitku mě prostě nebere. Doteď jsem byl zvyklý na 50 minutovou smršť a hodlám v tom pokračovat.

Co se týče jídla o Vánocích? Neřešil jsem to. Vůbec. Jedl jsem na co byla chuť, kdy byla chuť... Abych se přiznal, ze začátku to bylo celkem osvobozující, ale ten pocit trval opravdu jen chvilku. Takže žádná sláva. Hodně rychle se mi začalo stýskat po mém normálním režimu, který zase od zítřka nasazuji. Cukroví bylo dobré, ale zase na rok stačí.

Hodí se mi, že začíná další měsíc. Aspoň se můžu zase od něčeho odrazit a nový trénink jet od 2.1.2013.
A přesně v tomto datu bude začínat i soutěž, kterou jsem před časem sliboval. Ještě musíme doladit pár drobností a hurá, soutěžíme! Takže se připravte, bude o co hrát. A užívejte období mezi svátky a následného silvestra. Já se do té doby ještě určitě ozvu, nejspíš i s nějakým videem. Teď to nešlo, ve fitku mají přes svátky zavřeno.

A možná bude i jeden větší projekt v roce 2013. Uvidíme, jestli nás to chytne a bude to stát za to.

P.S. po delší době nějaká fotka (23.12.2012).

A já jdu běhat!! Ano, ven! Snad to tam není ještě zmrzlé, když tak pak hodím fotky ze sádrou. :))

David.

13 komentářů:

  1. to je krásné číst, že se ti stejskalo po normálním režimu :) mě se po něm nestýskalo - neporušila jsem ho :)
    a to s tím fitkem... já bych do fitka chodit nemohla, vadí mi, když na mě lidi koukaj - cvičím doma :D
    ale pevně věřím že si najdeš režim,co ti bude stoprocentně vyhovovat :)
    i ty si užij zbytek svátků a Silvestra :)
    zmrzlé to není a se sádrou si nedělej srandu! příjemné běhání :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak oni by určitě koukali, aspoň by bylo na co. :D Ale na to se musíš vykašlat a v hlavě mít jen to, že sis přišla zacvičit! :) Neboj se toho.

      A děkuju, taky užívej, dokud je volno. :)

      Btw. žádná sádra se nekonala, takže třeba až příště. :D

      Vymazat
  2. Ten pocit osvobození znám, na chvilku je to super, ale brzy to přejde. Já už jsem na svůj klasický težim najela dneska a je to skvělý pocit :) No těším se na tu soutěž a novinky v další roce. Užij si zbytek svátků ;) U nás ve fitku měli zavřeno jenom dneska a včera, tak už se nemůžu dočkat na zítřek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás mají zítra taky už otevřeno, ale já měl absťák už dneska.. :( :D

      Vymazat
  3. Úplně rozumím tomu, jak ti chyběl režim a zdravé jídlo :) Já na cukroví ani nic jiného vůbec chuť neměla. Zobala jsem akorát perníčky a oříšky a jsem spokojená.
    Včera jsem byla taky běhat, bylo patnáct stupňů, tak jsem si říkala že bych byla blázen zavřít se do fitka a nevyužít to. Občas je potřeba užít si svět okolo :)
    A vůbec nelituju, uběhla jsem osobní rekord a ten pocit - běžet lesem je prostě k nezaplacení!
    Na soutěž i novinky se těším :)
    Užij si běh a pozor na led :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybělo mi to hodně, takže jsem moc rád, že už to od zítřka bude zase v normálu. :) A gratuluji k osobnímu rekordu!! :D :) V lese pozor na medvědy! :D

      Vymazat
  4. fascinuje mě že i kluk se drží tak v jídle :) já jsem sladké nejedla, stejně mi to nechutná a je mi po tom špatně :)
    běhat v tomhle počasí? :D si blázen, ale patří ti můj obdiv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, fitko zavřené a už mi to chybělo, tak mi nezbývalo nic jiného. :( :D Jinak s tím jídlem - proč Tě to fascinuje? :D

      Vymazat
    2. asi proto že znám kluky kteří jí nepravidelně, nezdravě a vůbec to neřeší ( i když třeba chodí do posilky a berou proteiny)
      takže i když jsem milému uvařila něco zdravého, tak sice řekl že je to dobrý, ale stejně by si nejradši dal vepřo knedlo zelo :D

      Vymazat
  5. A jak se ti venku běhalo? :)
    Jsem ráda, že jsi to zkusil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já běhám venku běžně, jen ne v zimě. :) A bylo to fajn, to musím uznat!!! :)

      Vymazat
    2. Však já to směřovala na tu zimu, protože jsi právě psal, že v zimě venku neběháš.

      Vymazat
    3. Jo, tak potvrzuji - je to fajn! :D Ale.. v mínusu bych si to asi nedal. Kvůli zdraví.

      Vymazat