úterý 4. prosince 2012

Nohama na zemi

Jeden takový oddechový příspěvek. Jde jen o maličkost, která ale dělá hodně.
To, že vám tady píšu co cvičím, jak jím a sem tam natočím nějaké to video, neznamená, že jsem v tomhle 100% znalý. Snažím se tu psát hlavně to, co funguje u mně, o čem vím, že má výsledky. Strava i cvičení se může u každého lišit. Je jen na vás, kolik si z toho budete schopni vzít a použít. A já mám radost, když je toho co nejvíce!

Jsem rád, že to tu navštěvujete, že mi píšete a že máte zájem se změnit. Nemám iluze o tom, že jsem nějaká motivace, ale někdy stačí jen malý impuls, signál a člověk se dá do věcí, které by předtím neudělal. A já se právě snažím tyhle impulsy pomocí blogu posílat k vám.

Pořád je o čem psát, pořád je co natáčet, pořád je co řešit. Takže pokračujeme v pěkně zaběhlém tempu. Sleduje mě víc a víc lidí, z čehož mám předčasné Vánoce, věřte mi. Ale hlavní je zůstat nějakým způsobem v klidu. Uvědomte si, že velká část toho všeho je v hlavě. Musíte se první osvobodit ze všech těch zákazů, striktních diet a nebát se každého sousta. Teprve pak se naučíte ty správné návyky a půjde to o mnoho lépe. Takže - brát to všechno v klidu, s humorem - pokud se snažíte, výsledky se dostaví! Já z toho mám taky občas srandu. Ať už natáčíme, nebo zkouším něco nového. Tady máte důkaz!


2 komentáře:

  1. ano, ano, všechno je to v hlavě:)
    baví mě to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Jak je to srovnáno tam nahoře, je z větší poloviny vyhráno! :))

      Vymazat