pondělí 3. prosince 2012

Nohy + Záda

Tak jo, nohy tu snad nemám ještě vůbec a ramena tu taky nejsou tolikrát, jak břicho apod. Tak jedna taková koláž, nohy neflákám, záda taky ne! Aspoň se teda snažím! :))


7 komentářů:

  1. No ty záda jsou naprosto parádní! U mě je to zatím asi jedna z nejslabších partií, dlouho jsem ji zanedbávala. Ale už na ni taky pracuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no, taky si na tom teď dávám více záležet. Nohy a záda, snad nejdůležitější partie. Není dobré je přehlížet.

      Vymazat
  2. Já stále čekám na trénink zad :P xD

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt vypadáš skvěle, rozhodně za tím bude dost práce :) A jsem moc ráda, že jsem narazila na tvůj blog, konečně i něco z chlapského světa ;) jen tak dál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky moc! To já jsem rád, že jsi tu zabloudila! :) Moc "chlapských" blogů asi není, ještě jsem teda na žádný nenarazil. Jsem asi zvláštní, ale to jsem byl vždycky! :D

      Vymazat
  4. Ty záda máš vážně luxusní :), jen tka dál. A podobně jako Beautygloss, ráda si počtu ze strany opačného pohlaví o fitness a dalších souvisejících věcech :). Takže děkuju a drž se! :)

    OdpovědětVymazat