pondělí 31. prosince 2012

Poslední příspěvek 2012

Tak a je to tady. Rok nám pomalu končí, dneska v noci se přehoupneme do dalšího roku. Tentokrát 2013. Chtěl jsem první napsat něco o tom, jak tento rok probíhal a vypsat se. Hodně z toho všeho už ale najdete ve článcích, které pravidelně uveřejňuji.

Takže jen tak krátce. Tento rok byl určitě ten nejzajímavější. Hodně se toho změnilo, většinou ale k lepšímu. A to je dobře. Říkám si, že tohle byl asi vůbec první rok, na který si pamatuji. Jako na celek. Kdybyste se mě zeptali, co jsem dělal v roce 2008, nebo 2009... Asi bych vám neřekl ani slovo. A to ne proto, že to je dávno, ale proto že není až tak na co vzpomínat. Kromě nějakých výjimek, samozřejmě!

Taky bych chtěl všem hrozně moc poděkovat, že navštěvujete tuhle stránku, píšete mi, ptáte se a jste aktivní. Potom má smysl něco dále tvořit. Základ tohoto blogu jste vy, fanoušci a čtenáři. A proto chci dnes ještě uveřejnit takovou novinku. Rozhodl jsem se aktivněji se zapojit, co se týče vašich dotazů. Kdysi jsem si vytvořil nějakou stránku, kam můžete psát vaše dotazy. Zkusím toho využít - PTEJTE SE. Až se sejde trochu více dotazů, natočím video, kde se vám budu snažit říct svůj názor, nebo poradit. Když se víc otázek nesejde, tak prostě nic nebude a můžeme to zase řešit v komentářích. Jednoduché. Tak uvidíme.

Taky přidávám pár aktuálních fotek. Po dnešním "silvestrovském workoutu", protože fitko má zavřeno a byla chuť si trochu zacvičit. Kvalita fotek je strašná.



A jedna fotka, která se sem sice vůbec nehodí, ale chci se podělit o svou radost! :D


Tak to by bylo asi všechno, co jsem chtěl napsat. Večer už by si tu nikdo nic nepřečetl, proto článek přidávám už teď! Ani nebudu mít přístup k počítači, bude se oslavovat! A to samé udělejte i vy. Náležitě ten nový rok přivítejte a zbytečně se nestresujte.



5 komentářů:

  1. vypadáš opravdu nadšeně! snad ti tedy nadšení vydrží i do dalších let :)
    přeju krásný Nový rok, Davčo!
    PS: poslední fotka je BOŽÍ

    OdpovědětVymazat
  2. Dost mě udivuješ... Neřekla bych, že ještě existují kluci, kteří čtou - rozhodně né, že existují s tvou postavou a čtou :D
    Nutně si musím koupi zbylé 4 knížky této naprosto uchvacující série!!! Moc se těším až se někde zavřu a budu číst, číst a pak pořád číst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky hlavně uchvátily ty knihy (ale postava a gesta samozřejmě taky :DD). AKorát moc nerozpoznám název, o jakou knihu se jedná? :)

      Vymazat
  3. Ooo Game of thrones :D hezkej výběr. A sluší ti to :). Doufám, že sis toho Silvestra pořádně užil a i tobě co nejúspěšnější rok!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jakože Hra o trůny... no nádhera :D Můj přítel tuhle sérii miluje a modlí se, aby autor neumřel, než dopíše další díl :D Už to všechno "sjel" :D

    Hodně štěstí v Novém roce Davi :)

    OdpovědětVymazat