úterý 18. prosince 2012

Rizoto

Dneska bylo rizoto a stále více se ujišťuji v tom, že maso ke svému životu potřebuji méně a méně. Na žádného vegetariána to zatím nevidím, jen podotýkám to, co jsem za posledních pár týdnu vypozoroval.

Rizoto

Nákup
500g rýže, 1 salátová okurka, rajče, 2 zelené papriky, 1 plechovka kukuřice, 10 dkg eidamu



Postup
1. Vařit rýži
2. Zeleninu nakrájet a nasypat k sobě
3. Rýži dochutit dle vlastního uvážení
4. Smíchat rýži se zeleninou a posypat sýrem.

Je to hrozně jednoduché a za půl hodiny máte hotové jídlo. Z této gramáže by mohlo být asi tak 4-5 porcí. Rýži doporučuji používat kvalitnější, má to pak úplně jinou chuť.

Fotky

A úžasné koření, které používám na dochucení rýže a těstovin
(jen nemám páru, kde jsme ho doma vzali..)

Tenhle recept je hrozně jednoduchý, chutný a výživný. Dávám ho sem ne proto, že bych si myslel, že to neznáte. Ale proto, abyste si připomněli, že to jídlo existuje! :))


8 komentářů:

  1. škoda,že nemáš páru kdes koření vzal - vypadá super :D a rizotko taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ptal jsem se mamky - od někoho to dostala. Takže slepá ulička. :D Ale snad Ti pomůže aspoň tohle http://www.justnahrin.cz/ . :))

      Vymazat
    2. Koření od Justa (nahrin) je nej!! :)

      Vymazat
    3. mrknu se, díky!
      a voní nám pokoje vanilkou - suuuper :D

      Vymazat
    4. Voní úplně skvěle. Mám takový pocit, že si brzy půjdu pro další balení. :D

      Vymazat
  2. Znáš kuskus? Myslím že by ti hodně chutnal :)

    Jinak jednoduchá jídla bývají nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. dělám si podobní jídla často, ale víc jak rýži jsem si oblíbila jáhly :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že to koření jsme dřív měli taky. Vozila nám ho teta, ale nevím kde se dá sehnat. Bylo fajn většinou jsme tím posypali zeleninu nebo nějaké saláty a tak. Bylo fajn. Jinak, bez masa se dá přežít v pohodě. Jednou jsem se vsadila, že to zvládnu měsíc a bylo to v pohodě. Naopak pro mě byl trošku problém se k masu vrátit.. Vůbec mi totiž za ten měsíc nechybělo :D

    OdpovědětVymazat