středa 12. prosince 2012

Sbohem, Ostravo!

Tak, konečně! Dneska odjíždím na necelý měsíc směr Valašské Meziříčí, nebo ještě lépe řečeno - Poličná. Co to znamená? Vcelku nic, ale těším se na změnu prostředí. Ať už jde o čerstvý vzduch, nebo jiné fitko. Přece jen, trénink bude o to zajímavější, když bude v jiném prostředí. A když už jsme u toho tréninku...

Od pondělí mám úplně nový. A změna je to obrovská. Už jen v tom, že jsem doteď cvičil každou partii 1x týdně. Teď tam mám (jak můžete vidět vpravo nahoře) každou 3x. Zatím jsem vysledoval pouze to, že trénink trvá asi 90-100 minut, což je oproti mým obvyklým 50 minutám obrovský rozdíl. Ale zvykám si, postupně. Cviky co mám v tréninku obsažené jsou skvělé, komplexní a jde hodně i o techniku. Jsem sice zničený, ale plánuji se po celé Vánoce dobíjet cukrovím! :))

Co vám ještě prozradím dalšího, je nějaké info k nadcházející soutěži. Bude trvat asi měsíc a opravdu v tom nehledejte žádné složitosti. Půjde jen o nějaké otázky, na které budete všichni znát odpověď. Žádné sdílení mého blogu za účelem vyšší šance výhry nebude. Nestojím o nárazovou návštěvnost, radši ať tu mám lidí méně, ale takových, které zajímá, co píšu a čemu se věnuji. Poslední věc k této akci - soutěž bude začínat 2.1.2013 a můžete se těšit na nějaké ty suplementy!

Čím bych vás ještě zdržel. No, určitě se zase objeví spousta fotek, ať už se mnou, nebo s jídlem. V plánu jsou i videa, takže jestli budu mít k dispozici kameru, můžete se těšit i na ně. Jinak si užívejte Vánoc, vánoční atmosféry, klidu a pohody. Sice je ještě brzy, ale proč se nenaladit už teď.


1 komentář:

  1. A co DIMko, to už nejdeš? :D že odjíždíš z Ovy dřív..na soutěž jsem zvědavý.

    OdpovědětVymazat