sobota 8. prosince 2012

Tuňáková pomazánka

Tuňáková pomazánka

Dneska jsem si po delší době udělal tuňákovou pomazánku se vším všudy. A jak to dopadlo? Pět chlebů dopoledne a tři teď odpoledne. Rozhodl jsem se, že se o ni podělím, tak přikládám nějaké fotky a ingredience. Hotové je to asi za 3 minuty, když se moc nerozbrečíte nad cibulí. :))


Ingredience
2 konzervy tuňáku ve vlastní šťávě
1 celé pomazánkové máslo
2 polévkové lžíce hořčice
1/2 cibule (nebo celou, záleží na vás)
špetka pepře

Postup
Nechat odkapat šťávu z tuňáka, smíchat s pomazánkovým máslem, nakrájenou cibulí a hořčicí. Přidat špetku pepře a všechno to pořádně zamíchat. Pak dát asi tak na hodinku do lednice. A je hotovo. Namazat prakticky na cokoliv.

Tuhle pomazánku si dělám jednou za čas, když mám chuť. A pak to tak dopadá, jsem schopný to všechno spořádat v jeden den, tak opatrně.

Tvaroh mix
I když už jsem to tu psal několikrát, stejně se pořád někteří ptáte, jaký tvaroh a v jaké poměru. Tak to tu rozlousknu jednou pro vždy. Míchám to nějak takhle.


1/2 250g tvarohu (měkký)
1 ochucený tvaroh Milko (130g)

A prostě to smíchej. :)) Je z toho 250g tvarohu, který se dá jíst. Klidně si to dám i večer, jako poslední jídlo. Nikdy sem s tím neměl problém. Ale zároveň je to skvělá sváča, na kterou nedám dopustit.

10 komentářů:

  1. "Je z toho 250g tvarohu, který se dá jíst." tím jsi chtěl říct,že samotný tvaroh se jíst nedá:D?
    a pomazánka vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš takový můj subjektivní názor, já moc obyčejný tvaroh nemusím, tak jsem si vymyslel takovou náhradu. :D A pomazánka chutná ještě lépe, než vypadá! Určitě stojí za vyzkoušení. :))

      Vymazat
  2. Tu tuňákovou pomazánku dělám stejně :) Jen používám choceňské pom. máslo. Chutná mi nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi ten nápad s tím mixováním tvarohů, někdy to zkusím ;) Jo a mám pro tebe tip, až si příště budeš dělat tu pomazánku ;D Jestli se ti u krájení té cibule nechce brečet (:D) tak si naplň pusu vodou a nech si ju tam při tom krájení :D je to divný, ale fakt to funguje a já u toho nikdy nebrečím ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám taky tip, mám též na blogu tuňákovou pomazánku, jen dávám místo másla uvařenou bramboru, zkus někdy, je to moc dobrý :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už to jdu hledat, zní to skvěle! Jen mít tak předvařený brambor vždycky, ať to nemusím vařit já. :/ :D

      Vymazat
  5. Recept je skvělý! ;)
    A s tou cibulí, holky v práci mě tvrdily, že když si dám do pusy chleba a budu přžvýkávat, tak brečet nebudu. Jsem asi jiná, ale u mě to nefungovalo a to jsem měla pusu plnou sebe víc! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam tuňákovou miluju, dělám stejně, jen dávám místo pomazánkového másla tvarh, který osolím a opepřím, je to super,taky bych se jí užrala :D jinak žádný spešl tip, jak nebrečet nemám, já sibuli házím do mixéru, který mi jí na malé kousky naseká :P
    Míchané tvarohy jsou fajn :) nejradši ho dávám půl na půl s jogurtem nebo 3/4 tvarohu a 1/4 jogurtu, dosladím stévií a pak dochucuju :) - kakao, oříšky, ovoce, arašídové máslo, přesnídávky, skořice...a je to mmmm mňam a ještě asi levnější a méně chemická varianta ;)))

    OdpovědětVymazat