pátek 21. prosince 2012

Všem, co o to stojí!!

Moc se omlouvám za slabou aktivitu, ale před Vánocemi se to nějak špatně stíhá! Určitě se to ale brzy vrátí do normálu a budete mít co číst. Takže vám přeji šťastné a veselé Vánoce! Nezapomínejte na to, co jsem tu o Vánocích psal. Netrapte se, užívejte si. A abych řekl pravdu - až dnes jsem si uvědomil, že za pár dní to bude přesně rok, co jsem se rozhodl změnit svůj život. Uteklo to jako voda a já nemůžu říct, že bych se za sebe styděl. Už teď se mi v hlavě rodí nápad na nějaký ten přelomový článek, tak uvidíme. Zatím se mějte krásně!


:))))

5 komentářů:

  1. přelomného článku se nemůžu dočkat :) gratuluju k prvnímu roku!
    já tak na půl první rok mám taky za sebou už, ale ofiko až v dubnu!
    krásné svátky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Vánoce! Mám dotaz,, děláš i nějaký jiný sport krom posilování? Pokud ano, neomezují tě ty svaly v pohybu nějak? V mrštnosti, rychlosti apod? :)

    OdpovědětVymazat