sobota 29. prosince 2012

Vzpomínky, průběh, poznámky - první díl

Opravdu jsem nevěděl, jak tento článek nazvat. Je to prostě takový průlet, věci, co jsem si psal do svého deníku na jedné stránce s novějším komentářem. Protože to bude za chvilku přesně rok, co jsem šel do nějaké změny životního stylu, do něčeho nového.

Takže si počtěte, dneska to nebude o ničem jiném!!

21. dubna 2012
Ahoj, jmenuji se David, je mi 20 let a chtěl bych tu dát takový svůj progress, který jsem učinil za poslední 4 měsíce. Od 1. ledna jsem začal cvičit, upravil si jídelníček a udělal trénink. Samozřejmě jsem už cvičil i předtím, ale bylo to takové jak kdy a nepravidelně. Dneska, po těch 4 měsících dřiny a odříkání jsem se odhodlal a vzal do ruky foťák a udělal pár fotek, pro porovnání. Ještě nejsem v cíli, to nebudu nikdy, ale můžu říct, že za celý život jsem se necítil lépe. Na začátku ledna jsem vážil 86 kilo, nyní mám přesných 77,7. Motivace byla a je veliká, všechno jde, hlavně, když jsou vidět výsledky. Ještě bych dodal, že suplementy, co používám, jsou - Protein 90 Master Beef od Amixu, BCAA v tabletách aminostar, Amina od amixu a l-carnitin. Nic jiného jsem v životě nezkusil, ani mě to nějak neláká, tohle mi stačí. Taky přikládám odkaz na fotky k porovnání a budu se tu snažit vypsat nějaké svoje poznatky a tréninky. 

Fotka k tomu přiložená:

Komentář: Můj první příspěvek v deníku. Takový výčet toho, co se dělo v prvních měsících a co se děje nyní. 

25. dubna 2012
Back workout 

Přítahy na široké hrazdě 3x10 
přítahy na úzké hrazdě do stran 3x10 
přitahování úzké kladky v sedě 3x15 
přítahování široké kladky v sedě 3x15 
přitahování kladky 1 rukou ve stoje 3x15 
-- " -- v sedě 3x15 
přitahování široké kladky za záda 3x15 
přitahování široké kladky k prsům 3x15 
činky v předklonu - pohyb ramen dozadu 3x15 
roztahování provazu za sebe 3x15 
nataženou rukou stahování provazu v kleče 3x15 
přítahy - nohy šikmo vpřed 3x10 
z boku přitahování klady do stran - vždy vnější ruka 3x15 

Je to peklo, ale jsem maximálně spokojen! 

Komentář: Tady je první trénink, který jsem v deníku uveřejnil. Trénink zad, myslím, že jsem se trochu inspiroval Marcem Fittem. Každopádně to, že jsem byl spokojen, si pamatuji do dnes!

26. dubna 2012
Dneska trénink ramen. (mám to pojmenované podle sebe, tak se nedivte, když něčemu nebudete rozumět) 

Zvědání (20kg) tyče za hlavou - nahoru a dolů až na lopatky. 3x15 
Zvedání činek v sedě 3x15 
Roztahováni rukou od sebe s činkama 3x15 
Předpažování po jedné ruce 3x15 
na šikmé lávce křížení provazů 3x15 
zvedání rukou s pokrčenými lokty (činky) 3x15 
hydraul. bench v sedě ramena 3x15 

+abs trenink 

společně s cvičením doma a bruslením celkem plodný den. 

Jídelníček (jen tak zběžně) 

ráno - tvarohový závin 
dopoledne - odtučněný tvaroh + aminokyseliny 
oběd - hovězí maso, zelenina 
svačina - ochucený tvaroh milko + černé pečivo + aminokyseliny 
potreninková směs 
2. svačina - odtučněný tvaroh 
večeře - černé pečivo + 20% tvrdý sýr + zelenina 
na noc - trocha toho odtučněného tvarohu + protein 90% + amina 

Potréninková směs = 3x bcaa + 1x amina + 40g hroznového cukru (ve 2dcl vody)


Komentář: Tady můžete vidět, že jsem ještě neobjevil ovesné vločky a ráno do sebe cpu nějaký závin. Jistě, není to žádná tragédie, ale ve vločkách se skrývá o mnoho více energie. Taky tu do sebe cpu amina, na které se zase chystám, až bude před létem.

27. dubna 2012
Tááák, jdeme na to. 

Dnešní triceps - zase moje názvy, nesmát se!  

Bench - úzký úchyt 3x15 
Pullovery s krátkou tyčí 3x15 
Pullovery s krátkou tyčí a přítahem na prsa 3x15 
Stahování kladky ve stoje podhmatem 3x15 
Rumbakoule (takové ty dřevěné cosi na těch provazech)  3x15 
Rumbakoule zády ke stroji 3x15 
Stahování kladky náhmat 3x15 
Stahování provazu 3x15 
Kliky na čince 3x15 
Kliky na gumovém pulbalonu 3x15 

Triceps skoro umřel, ale stálo to za to. Jinak jestli jste z toho něco nepochopili, vůbec se nedivím.  

Jídelák: 

Snídaňa : Černé pečivo, tvrdý sýr, ochucený tvaroh 
Sváča : se nekonala, urgentní odjezd za povinnostmi  
takže jen amina 
Oběd : Pořádný kus kuřete, cherry rajčátka, hlávkový salát, paprika 
Po obědě : Amina, mléčná rýže se skořicí (300g) 
Trochu dýl po obědě: Odtučněný tvaroh (Kingie promine)  
Ještě dýl po obědě, spíš už před večeří: Potreninková směs 
Večeře: Černé pečivo, tvarohová pomazánka, zelenina a taky zbytek rýže 
Po večeři: Odtučněný tvaroh, amina, pac a pusu a spát. 


Komentář: Další trénink a ne úplně ukázkový jídelák - ale nikdo není dokonalý! :))

3. května 2012
Konečně mám čas sem něco napsat. 

Ráno to byla 1,5 hodiny aerobka (hlavně kolo, stepper apod) + nějaké kravinky s vlastní vahou ve fitku. 

Večer zase fitko, tentokrát tréning zad + asi 2km na páse (16km/h rychlost const). Výsledek výborný, cítím se fajn, díky BCAA a lo-carb monster se necítím ani moc zřízený. 

Jídelníček: 

Ráno: Tvarohový závin 
Po fitku 1: Potréningová směs, sójová tyčinka 
Oběd: Zeleninový salát + vepřové maso (samá libová paráda) 
Po obědě: Mléčná rýže 
Sváča: Fit tyčinka (taková velká  ) 
Po fitku 2: Potréningová směs 
Večeře: Černý chléb, šunka, sýýýr 
Před spaním: Proteinek 

Na vyplnění míst mezi jídly dávám amina, to sem ale vypisovat nebudu. Tělo je zase o poznání lepší, než na první fotce, zbavuju se přebytečných tuků a řežu tělo do maxima. 


Komentář: Tentokrát dvoufázový trénink a k těm posledním větám - jak na to koukám, nevím co sem tam ještě řezal. :D Ale budu si věřit, že mluvím pravdu. :) :D

4. Května 2012
Jupí, teď přijelo PPLko, dovezlo mi rukavice, amina, bcaa, l-carni a protein. po velmi dobré zkušenosti s Monster Beefem od Amixu už objednávám podruhé tenhle. Minule jsem měl Vanilka - limetka, teď přišla jahoda - banán, tak jsem zvědavý!!  Na to že to je 90 protein to chutilo dobře! 

Komentář: Nefalšovaná radost z příjezdu PPL. A poznámka - z toho jahoda-banán proteinu mám do dnes noční můry. :D Vanilka a čokoláda je lepší. Ale i ta zmíněná jahoda se dala vypít. Nejsem princezna.

6. Května 2012
Jídelníček dnes: 

Ráno: Krupicová kaše + hroznový cukr + granko 
Sváča: Amina + kokosová buchta 
Oběd: Brokolice + kuřecí maso (hooodně masa) 
Sváča: Mléčná rýže + amina 
Po fitku: Potreninková směs + černé pečivo (sýr) 
1,5-2h po fitku: Protein 
Večeře: Černé pečivo + šunka + sýr 
Před spaním: Amina + protein 

(jako mazadlo na pečivo používám odtučněný tvaroh) 

Jinak ve fitku trénink hrudníku, docela jsem si dal záležet na benchpressu a bylo to dost poznat! Škoda jen, že chodím cvičit sám a nemám žádného parťáka na jištění, možná bych se ještě víc odvázal! 


Komentář: A já myslel, že si dávám záležet na všem a pořád. Asi jsem to pěkně flákal. Nenávidím Tě, Davide z minulosti!!

9. května 2012
Dneska trénink ramen, taková normálka + nějaké to zahřátí na páse. Zítra mě čeká double trénink, ráno (9:00) nějaká ta dynamika a odpoledne pak záda, což je zase nejobtížnější tréning, tento týden to vyšlo blbě.  Jídelníček fajn, začal jsem na snídani jíst nějaké ty vločky, i když jsem tomu nikdy nefandil. Udělal jsem si takovou plpu. Vločky + odtučněné mléko + hroznový cukr. 

Proč se ty vločky tak doporučují na ráno, když tam sakra nejsou žádný sachry?  


Komentář: Asi největší "fail", nevím kam jsem se koukal, když jsem to psal. Stydím se! Vůbec si to tělo nezasloužím, když jsem mohl napsat takovou pitomost - (poslední věta).

10. - 12. května 2012
Jo, tak tohle byla moje chyba a blbost, protože jsem ten balíček neotočil.  Samozřejmě máš pravdu a už mi to dává větší smysl. Nějak jsem těm vločkám nevěřil, tak toho o nich moc nevím. Každopádně nejsou chuťově špatné (musím jíst jó větší blafy)  Díky za info! 

Tak jo, včerejšek se vyvedl. Ráno fitko.. a po obědě nevím co mě to potkalo, ale celé odpoledne zvracení, bolesti břicha (cca až do půlnoci) a ani pak se mi nespalo nejlépe. Nějaký bacil, fuj... 

Celý včerejšek zabitý, teploty a bolesti. Naštěstí to byl nějaký jednodenní bacil, dneska už je mi fajn, tak budu ještě odpočívat. Uvidím jak na tom budu, ale i zítra už bych lenošit nechtěl.  Včerejší jídelníček sem psát nebudu, nesnědl jsem skoro nic, co by stálo za řeč, vypil i trochu coly na ten žaludek, polévku ze sáčku a piškoty. No, stydím se, ale nešlo jinak. 

Komentář: Teď už mi to dává smysl. Ta viróza na mě byla seslána schválně, kvůli tomu, že jsem nevěřil vločkám. Vločkový bůh mě trestal. :D

13. května 2012
Dneska zase v plné síle!  

Jídelníček: 

Ráno: Chleby se šunkou, namazané odtučněným tvarohem. 
Svačina: Jablečný štrůdl 
Oběd: Krabí tyčinky s brambory 
Fitko 
Potréninková směs 
Svačina: Krupicová kaše + granko 
Večeře: Míchaná vejce (5 bílků) + šunka + chleba 
Před spaním: Tvaroh 

Mezery jsou vyplněny aminama, jako vždy. 2 hoďky po fitku protein, to samé před spaním.


Komentář: Tak jo, začnu jíst vločky a tady mám stejně na snídani chleba se šunkou. Ach jo, bože proč!

15. - 18. května 2012

Jinak to přibírání určitě přijde na řadu, ale až nedávno jsem se zbavil přebytečných tukových zásob a dost se jich bojím  Je mi jasné, že když budu dobře jíst ( a to já jím!), tak tuky nepřiberu. Ale v životě jsem nic takového nedělal (nepřibíral), tak mám takové začátečnické obavy. 

Nohy samozřejmě jedu, jen to ještě nestojí za foto. Tréning jsem si vytvořil nedávno a bylo celkem těžké ho zařadit. První jsem je jel 1x týdně a teď je zařadím podruhé, aby to mělo spád. Jsem bývalý atlet, běhání mi zůstalo doteď a nohy mám z toho pěkně vyrýsované, hlavně stehna. Lýtka jsou slabší místo, tak je jedu intenzivněji. 

Jakoukoliv radu ohledně nohou uvítám! 


Teď jedu nohy 1x týdně, pro začátek a stačí mi to. S tím přidáním počkám. 

Jo, dřepy jako cvik mě hrozně baví, když jedu nohy, je to hlavní cvik. Paráda, vždycky po tom odcházím tak 3x víc zničený než po jakékoliv jiné partii, ale bezva pocit.  

Ty lýtka asi budu normálně cvičit dál a uvidím, jak říkáš, nebudu je nějak moc trápit. Nohy mám v plánu zrovna zítra, hodím sem potom i tréning a váhy, co a kolik jsem jel a kdyžtak mě můžeš zdrbnout co a jak  Budu jen rád. 


Jsem rád, že sedím.  

Dneska nohy. 

Dřepy 
8x40 
8x40 
6x60 
6x60 
8x30 
8x20 

Pak na regen ještě předkopávání. 

Lýtka 
12x45 
12x45 
12x45 

Odcházel jsem a mikinu jsem mohl ždímat. Hlavně z těch dřepů, to ze mně leje jak z okapu.  

Jídelníček: 

Snídaně: Mléčná rýže + granko 
Svačina: Ochucený tvaroh + amina 
Oběd: Plátek kuřecího (300g)+brokolice+rajčata+okurky+paprika 
Svačina2: Ochucený tvaroh (jiná příchuť  ) + amina 
Fitko + potreninková směs 
Svačina3: Pečivo, šunka, sýr 
Protein 
Večeře: Pečivo, sýr 
Na noc: Protein + amina


Komentář: Žblebty o nohách a nějaký trénink + jídelníček a zase bez vloček, už to nekomentuju. :D A ty váhy u těch dřepů - Davide, ty rambo!!

24. května 2012
Ze včerejška na dnešek druhá noční. Jídlo se mi celkem vyvedlo, mám ze sebe radost.  Škoda jen, že jsem po té první noční nevydržel spát déle než do 10:00. 


10:00 - makový závin, tvaroh 
11:00 - amina 
12:00 - mléčná rýže 
13:00 - amina 
15:00 - kuřecí plátek 300g + brokolice 
trénink 
18:00 - testoviny s tvarohem 
20:00 - protein 
21:00 - amina 
23:00 - kuře (200g) bílého masa 
01:00 - kasirky, šunka, sýr a zbytek makového závinu 
03:00 - kaiserky se sýrem 
05:00 - amina, protein a spát. 


Komentář: Tak takhle to vypadalo, když jsem měl noční. Ale nevím, kde ta noční byla. S aminama objednám asi i nějaké prášky na sklerózu. Ještě že mám teď ten blog, je to moje druhá paměť.

25. května 2012
Rychlé sachry na snídani nahrazeny emco ovesnými vločkami! Mňam  

Jen to chce někde vyhlídnout slevu a nakoupit tak milion krabiček! 


Komentář: AHÁÁÁÁ!! Já to před tím ještě asi neplánoval jíst pořád! Tak teď už budu hodný, slibuju!!

28. května 2012
Dneska záda, jídelníček už naplánovaný. 

Snídaně: Emco ovesné vločky 
amina 
svačina: tvarohový závin 
fitko 
oběd: vepřové a těstoviny 
protein 
amina 
svačina2: pečivo, sýr, šunka 
večeře: kuřecí se zeleninou 
před spaním: protein, amina 

Jinak po 2 měsících dřiny na spodních břišních svalech se už konečně ztratil všechen tuk a začíná to vypadat slibně. Six pack už mám, takže jsem se chtěl posunout ještě dál a pracuju na takovém tom Véčku.  

Tréning na břicho mám vychytaný, každý den jedu 4 sérii 4 cviků. Tzn. bez pauzy jedu 4 jiné cviky na břicho za sebou a to celé opakuju 4x. Je to celkem peklo, ale ty výsledky za to stojí. 

Jinak budu zase přes fko brát nějaké doplňky a tak bych poprosil někoho, kdo to tu třeba čte a má dobré zkušenosti s nějakýma aminama a bcaačkama, ať mi sem hodí odkaz. Ty co beru, jsou fajn a jsem spokojen, ale přeci jen bych chtěl vyzkoušet i jiné.  
(beru amina od amixu (beef extra amino) a bcaa od aminostaru (bcaa extreme pure).


Komentář: Jak sem si to hezky plánoval! A to "véčko" o kterém tam píšu, se mi pořádně začíná dělat až teď! :D A taky tu píšu o svých rutinách. A výsledky za to opravdu stojí! Taky jsem od někoho chtěl radu ohledně suplementů. Bylo ale ticho jak na hřbitově, tak jsem objednal to samé, co předtím. Aspoň myslím.



ZÁVĚREM

Tak to by byl duben + květen. Kdybych měl udělat všechny měsíce najednou, tak by to bylo moc dlouhé. Už teď se asi málokdo dostane vůbec k tomuto závěru. Ti, kdo sem ale zabrousí, tak mohli vidět, že tam byly mezery a bylo co zlepšovat. A tak je tomu i teď, to nepopírám. V komentářích si můžete přečíst, co si o tom myslím teď, s odstupem. Takže - brzy bude další díl, další měsíce a další čtení pro vás! Mějte se a užívejte si poslední dny tohoto roku!!

David.

13 komentářů:

  1. "Vločkový bůh mě trestal. :D" :DDDDDDD Dobře! ;) :DDD
    Z mého pohledu to máš moc pěkné, jenom mi tam chybí trošku víc zeleniny :D Ale jako.. Taky se mi to nechce pořád čistit ;) :DD
    Samozřejmně je to jen můj názor. Sám píšeš, že ses zlepšil ve všem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče zelenini - tu jsem jedl, ale myslím, že jsem ji tam moc nezapisoval. Psát to tam mě bavilo asi stejně, jako Tebe to čištění! :D Ale určitě i tam byly mezery!! :)

      Vymazat
    2. Jojo,taky sem už v krizi :d Nechce se mi zapisovat každý den co jím :DDDD Ale věřím, že mi to k něčemu bude :) Snad :D

      Vymazat
  2. přelouskat tenhle článek dalo docela zabrat ti povím :D ale jsem ráda, že jsem ho dočetla - zajímavé, suprové! :) těším se na další díly
    "všechno jde, když jsou vidět výsledky" je to tak :)
    k čemu jsou aminokyseliny? :D (blbá otázka, vím, ale zajímá mě to)
    jahodovo-banánové kombinace čehokoliv taky nemám ráda :D ta limetka zní nejlíp
    k poslední větě 9. května - to se stane, nikdo nejsme bezchybní :P hlavně že teď už víš, že sachry vločky mají :D a vločkový bůh doufám neexistuje, já nechci potrestat! :D ikdyž - já jsem hodná!! :D
    líbí se mi že sis to takhle hezky psal a s odstupem jsi na sebe byl i "ostrý" :) chybama se člověk učí,měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kami!
      Aminokyseliny jsem používal hlavně kvůli tomu, abych si udržel tu svalovou hmotu, když jsem rýsoval. Pomáhá to tomu. :)

      Vločkový bůh musí existovat, já jsem byl potrestaný dostatečně. :D

      Vymazat
  3. Páni, výborné srovnání. Já si občas nadávám, že nemám záznamy ze svých začátků. I když jídlo si docela dobře vybavuju pořád.
    Přidáš ještě někdy současný jídelníček? :)

    Jinak překvapilo mě že jsi dřív málokdy měl k obědu sachry...
    Rumbakoule je boží :D Jinak taky mám svoje názvy pro cviky. U těch tvých jsem chvilkama byla na vážkách, ale myslím že jsem většinu nakonec odhalila :D

    A dost jsem se nasmála u komentářů. Taky bych asi ale teď své dřívější Ell nadávala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a doufám že bude pokračování :) Léto :)

      Vymazat
    2. Ahoj Ell. Současný jídelníček určitě bude, ale asi až v novém roce, jak se to všechno zase uklidní. Sachry jsem k obědu opravdu dával málokdy. Zvykl jsem si na obrovské zeleninové oblohy, listovou zeleninu a brokolici.

      Pokračování určitě bude, chystám se na to zítra! :)

      Vymazat
  4. Vločky bez scharidů a vločkový bůh jo? To mě vážně pobavilo :D No ještěže už je ti to teď všechno jasné, já na vločky taky nedám dopustit, nechápu, jak jsem bez nich mohla dřív žít :D Jinak super příspěvek. Občas je fajn zabrousit do starých příspěvků, vidět ty pokroky a trochu se i zasmát sám sobě. Taky jsem si tak párkrát projížděla některé své starší zápisky a občas jsem se nestačila divit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky se to četlo. Je vážně prima mít po ruce takovýhle flashback, který nám umožní vidět, co jsme dělali špatně nebo nakonec lépe než dnes. Člověk se má stále co učit. Měj se fáájn. :)

    OdpovědětVymazat
  6. tiez som si vsimla, ze na obed nemas ziadne prilohy... teraz jedavas sacharidy aj na obed? lebo napriklad ja si neviem predstavit jest kura len so zeleninou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, viz Ell. Jinak to teď mám tak napůl. Už se rozhodně tolik se sachrama na oběd neomezuji. :)

      Vymazat
  7. tak si čtu zběžně tvůj starý deníček a řežu se tady jako blbá xD... moravák se v těch tvejch výrazech nezapře xD to fakt nemá chybu některý ty hlášky XD

    udělal jsem si z toho takovou plpu xD to mě fakt dostalo xD

    OdpovědětVymazat