pátek 7. prosince 2012

Web-cam photoshooting + soutěž

Progresových fotek není nikdy dost, ať jsou focené jakkoliv! Tohle je můj názor a tak trochu si tím kompenzuji nedostatek fotek z minulosti a celkové změny. Dneska jsem tajtrlíkoval před webkou a dopadlo asi nějak takhle. Oproti minulému focení pomocí webky je tam viditelná změna, tak mám radost. Ještě aby ne. Kvalita fotek je příšerná.

No-head photo

Extra side - dark photo
Smileee
Eh, to asi stačí. Jinak mám pro vás jednu novinku! Od 2. ledna bude na mém blogu probíhat soutěž o zajímavé ceny, takže průběžně sledujte. Můžu jen říct, že každý bude mít stejnou šanci na výhru a interval soutěže bude přibližně měsíc. Samozřejmě se výhra bude týkat fitness doplňků a věcí okolo toho. Jsem rád, že konečně splním slib a soutěž uskutečním. Díky všem za podporu, bez vaší návštěvnosti a aktivity by se nic nekonalo!!

7 komentářů:

  1. Fotky jsou parádní! Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo má tendenci se pořád fotit a porovnávat fotky :D

    A na soutěž už se moc těším, zní to rozhodně zajímavě, takže se určitě zúčastním :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můj komentář by zněl stejně :D
      jen mě štve, že nemám fotky ze začátků pro pořádné porovnání :(

      Vymazat
    2. Asi tak! :D Holky mi tady mluví z duše. Také se ráda fotím a prootvnávám i to, co tam není! :))
      Soutěž bdue super!

      Vymazat
  2. Fotky parádní :))) Na soutěž jsem zvědavá :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Můžu jen souhlasit a podepsat se pod chválu autorek nade mnou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. mmm moc hezké :D :)))) je na co se koukat :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super super super ;)) Víc takových fotek, aspoň si spravíme náladu ;D A na soutěž jsem už zvědavá, doufám že bude i pro holky ;)

    OdpovědětVymazat