pondělí 14. ledna 2013

14.1.2013

Ahoj všichni.

WINTER RUNNING
Po dvou dnech "neaktivity" se opět hlásím. Dneska to nebude nic určitého, pár fotek, informací, něco k soutěži - prostě takový mix. Venku to konečně vypadá jako zima, aspoň tady už máme pěkných pár čísel sněhu. To nám ale včera nebránilo pořádně se obléct a vyrazit si zaběhat. I když jsem ještě před časem proti běhání v zimě "ostře vystupoval", tak jsem mu přišel na chuť. Je to skvělé odreagování, ale chce to dávat dobrý pozor, někdy je to venku jako na kluzišti. A vzhledem k tomu, že nás to napadlo až ve 21:00, když už byla celkem tma, o zábavu bylo postaráno. Prvních pár minut nás dokonce bavilo "bruslit" po chodníku, než běhat. A proč pořád mluvím v množném čísle? Byl se mnou taky brácha, který má na první polovinu tohoto roku naplánováno vyrýsovat to, co rok minulý nabíral. Tak mu všichni držte palce! A tady fotka do módního časopisu v nejnovějších outfitech pro běhání v zimě!


A jak můžete vidět, fotky před zrcadlem pro nás nejsou nic nového!


A možná to bude znít zvláštně - ale kromě fitka mám i jiné zájmy. No a zrovna včera jsme jeden z těch mých zájmů lepily na zeď. Hned se mi ten pokoj zase o trochu více zamlouvá. A o čem mluvím? Koupil jsem si pár pěkných plakátů a hned ráno jsme se dali do práce.


Haha, tady mám radost, že nohy konečně začínají vypadat k světu!!


Co se týče cvičení, tak bylo volno, kromě toho běhání na večer. Dost možná bych i cvičit šel, času bylo výjimečně dost, ale fitcentrum se rozhodlo zavřít z technických důvodů na celý den, tak z toho sešlo. Celkově ale můžu říct, že mi ten cvičební plán více než vyhovuje a je to příjemná změna oproti tomu minulému.

INFO K SOUTĚŽI
Ještě něco málo k soutěži - zatím mám asi 60 správných odpovědí, takže se nebojte a kdo to ještě neudělal, zúčastněte se taky! Nic na tom není. Pro více informací klikněte na obrázek.

A jako poslední jen tak k poslechu písnička, která mi teď hraje hodně často - ať už doma, nebo ve sluchátkách ve fitku či u běhání.


Užívejte si pondělí, co nejlépe to jde!
David.

2 komentáře:

  1. Také chodím běhat, můj rekord byl asi předvčerejšky, kdy bylo -7 a já jsem vesele běžela! :D:D
    Písnička je pěkná, taky si ji zařadím do mého cvičícího repertuálu! ;)
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. ta písnička má duši...

    Já se běhat chystám, ale rozhodně ne v zimě... Jelikož jsem kdysik běhávala, ale teď už tak 7 let nic, tak to by asi nebylo nejlepší se zabít v zimě, to se raději zabiju hezky na jaře xD.

    S bráchou vám to sluší, rození modelíni :-)

    taky si dneska užij den, jak nejlíp umíš :-)

    OdpovědětVymazat