čtvrtek 24. ledna 2013

1st day of home workout

Ahoj všichni!

Mám za sebou první den svého naplánovaného domácího cvičení. Dneska to nebude ještě nic určitého. Začal jsem tím, že jsem se pěkně protáhl, připravil si bojiště (cvičiště) a šlo se na věc. Bohužel máme doma akutní nedostatek nějakých podložek, takže sem musel použít deku a u nějakých cviků to bylo jako na horské dráze. Asi postupně popřemýšlím nad koupí nějaké podložky.



Přiznám se, mrkl jsem na pár videí, abych se trochu obohatil, co se týče rozmanitosti cviků. Něco se mi líbilo, něco ne, takže se nedivte, když  budu cvičit něco, co jste viděli jinde. Patent na cviky snad neexistuje. (doufám)
Úplně mě to překvapilo. Pustil jsem si hudbu (takovou jakou chci já a nemít na uších sluchátka je osvobozující) a dal se do cvičení.
Začalo to úplně obyčejně, kliky, dřepy, angličáky, kliky na tricepsy a šikmé kliky (opřený o postel). Pak jsem si začal vymýšlet a zkoušet. Hlavně to teda šlo u cviků na břicho. Člověk by netušil, kolik jich můžu tak v sedu vymyslet. A že to sakra bolelo. Po asi 5-ti sériích x 20 opakování jsem (zatím) nechal břicho břichem a šel zase zpevňovat tělo. Tentokrát to byly různé posuny, kliky do stran, kliky s tlesknutím (opatrně na klouby) a hodně mi dával zabrat cvik "z kliku do stoje a zpět". Ten jsem si oblíbil a rozhodně ho budu dělat pravidelně. Když se člověk napne, tak krásně cítí, jak mu pracují svaly celého těla. A pak se předklonit, ruce na zem a pěkně do kliku. A opakujeme.
Co se týče sérií a opakování - bylo to celkem jednoduché. Jelikož mi u těchto jednodušších cviků nedělá váha mého těla problém, tak to bylo po 20 opakováních. Cviky jsem střídal, nikdy jsem nezůstal dvakrát u jednoho. Ale snažil jsem se, aby tu bylo nějaké propojení partií. Přece jen mám rád ve cvičení řád.

Nějaké ty fotky po dnešním domácím cvičení. Photoshooting leden 2013!


První den dopadl celkem dobře. Cítil jsem se skvěle, cvičení bylo dynamické a rozhodně to nebyla procházka růžovým sadem. Jen se chvíli budu muset poprat s tou pitomou podložkou. Ale to je malá cena. Abych nezapomněl - délka tréninku byla cca 40 minut. Jak dlouho cvičíte vy? Já měl teda po těch 40 minutách celkem dost. Asi bych to do té hodiny dotáhl, třeba příště. Delší dobu ale cvičit rozhodně nebudu. Když k tomu přidám ještě pravidelný výběh, myslím, že pohybu bude dost. A hlavně - žádné fitko, jen já a moje cvičiště.
A začínám si myslet, že by nebylo špatné se poohlédnout i po nějakých činkách a vzhůru do boje! Jak jsem na tohle nikdy nebyl, přicházím tomu na chuť. Tak uvidíme.

Jedna z písniček, co mi tu u toho cvičení hrála


Tak se mějte co nejlépe!
David.

8 komentářů:

  1. Zkus Insanity, jestli znáš :) posiluješ s vlastním tělem a když do toho dáš všechno, mákneš si fakt hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Insanity je super! :)) Dig deeper! :D

      Vymazat
    2. No fotky se mi páčí! ;)
      S Insanity souhlasím, ale nevím, jestli to pro tebe nebude moc lehký, přeci jen už máš kus za sebou. TeĎ na isnanity dělám já, tak jsem zvědavá, ale je to záhul, alespoň pro mě! ;)

      Vymazat
    3. Lehký to není pro nikoho, však i ti borcí v tom videu jsou na konci mrtví :) doporučuju ale tedy spíš ty "MAX" než ty ze začátku, ty jsou vážně jednodušší. :) A pokud bys cítil že máš málo, prostě přidej ;)

      Vymazat
  2. Domácí cvičení je nejlepší. Já jsem chtěla začít chodit do fitka, ale chodila bych tam vysloveně jen na pás, takže...
    Já cvíčím +/- hodinu... někdy dýl, někdy jenom třeba půl hodinky... teď využívám zkouškovýho a že jsem doma, že si můžuz cvičit jak chci já a dlouho, takže se pěkně richtuju xD ale jak ztačne v únoru škola, budu to muset omezit a to hodně... :-)

    Je super, že tě to cvičení doma tak chytilo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem taky začla cvičit doma:)hned nějak po Vánocích:). Nikdy bych nešla do fitka, protože doma jsem svým pánem, můžu odběhnout na záchod/pro pití/pro činky/pustit si hudbu bez sluchadel. Navíc mě neznervózňuje to, že jsem červená a potim se:D. Takže můžu vypadat jakkoliv blbě:). Rozhodně si myslím, že si workouty doma zamiluješ jako já:). Když den vynechám, tak sem vždy nervózní:D. Akorát nevím, jestli to nepřeháním. Cvičím okolo hodiny a půl:). Můj cíl je ztratit nějaký ten tuk a rýsovat svaly(prostě takovou atletickou postavu):). Hrozně se bojím, že naberu svaly a tuk tam stále bude. Kamarádka dělá závodní aerobic a místo hezké štíhlé postavy má jen svaly a vypadá moc namakaně:D. No snad toho nedosáhnu:). K cvičnení ti doporučuju LMFAO nebo Black Eyed Peas (cédéčka The Beginning nebo The End jsou velmi energicky nabitý).

    OdpovědětVymazat