středa 23. ledna 2013

20 days challenge

Ahoj všichni!

Doma je nejlíp
Po delší době se opět hlásím a to s jednou velkou novinkou. Na nějaký čas si teď dám oraz od fitcentra a strojů. Chci vypilovat nějaké to cvičení doma a určitě to budu všechno psát tady. Nevím přesně, na jak dlouho to bude, ale minimálně těch 20 dní by to být mělo.
Nebude to žádná p90, ani Insanity. K tomu nemám přístup. Vymyslím si své vlastní plány. Ještě netuším, jestli využiji nějakých pomůcek, to nechám na osudu.

Stravování
V poslední době se mi nedaří jíst úplně tak, jak bych si představoval. Úplně 100% to bude někdy od půlky února, proto teď moc jídelníčky nepřibývají. Nechci, abyste pak jedli špatně. Čeho se ale držím, je rozestup a aspoň nějaké kvalitnější složení potravin.


A nevím, jestli tomu chtěla nějaká vyšší síla, nebo co, ale musím tu něco napsat. Teď už to o cvičení nebude, takže všichni, koho to nezajímá, pro dnešek stačí.
A pro ostatní tady.

Každý večer chodívám teď běhat. Nejde o nějak dlouhé trasy, maximálně 5 kilometrů, žádné zběsilé tempo. Nejde mi o žádné hubnutí, ale stal se z toho takový můj "rituál". Respektive vyčištění hlavy po celém dnu. Půjčil sem si z domu mp3 (musím změnit playlist v mobilu, už to mám oposlouchané). Ze začátku tam hrála nějaká neznámá hudba, na běhaní fajn, tak sem to nechal hrát.
Zrovna jsem běžel okolo továrny, co tady ve Valmezu máme, když mi tam začala hrát písnička od Revolty - Evoluce Vědomí. Revoltu znám, ale nikdy jsem ho nějak více nesledoval.

Revolta, jsem ti já, jseš to ty, jsme to my
v rámci duchovna nás spojí naše názory a myšlenky
a nemusíme být v kontaktu vůbec fyzicky věřím
že dobré vědomí se šíří letecky



Nevím, jestli to bylo tím, že byl večer a díky běhání se mi v hlavě honilo nespočet myšlenek, ale do toho textu jsem se zaposlouchal a snažil se ho co nejlépe pochopit. A nestačil sem se divit, kolik je v něm pravdy. Nebudu tady vypisovat, co jsem si z toho odnesl. Ale je to blog o zdravém životním stylu - ať už fyzickém, nebo psychickém. Takže ruku na srdce - jak se staráte vy o svou psychickou stránku?

Já na to mám právě to fitko, běh... obecně - fyzickou aktivitu. Člověk se tak nějak "nadnese" nad všechno, co ho trápí, nad jeho starosti. Všechno je v tu chvíli vedlejší. A to je jedna z věcí, kterou na tomto oceňuji nejvíce. A hodně se to začalo projevovat právě při těchto večerních výbězích. Jsem sám, jen s nějakou hudbou a svět okolo jako by se zastavil. Pak si všímám každé maličkosti okolo, všechno vnímám úplně jinak. Silněji.

Mám rád běhání. Mám rád fyzickou aktivitu. A jdu běhat.


9 komentářů:

  1. Tak jsem zvědavá na domácí workouty! :))
    Já se o psychiku staám také pomocí cvičení, vyčistí se mi hlava a hlavně u něj vypnu, to potřebuji každým dnem! ;)
    Písnička je, jak říkáš, dost pravdivá!
    Měj se fájn! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ně zvědavý! :)) :D
      A s tím, že to člověk potřebuje každým dnem se ztotožňuji. Ať už cvičení, nebo běhání.

      Vymazat
  2. Revolta má nejlepší texty - s jeho názory naprosto souhlasím, i když to není moc dobrý no :/ jinak tě obdivuji, že dokážeš takhle v zimě běhat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K tomu mě donutili lidi tady v komentářích!! :D A jsem vděčný, protože když se teple obleču, dám kolem krku šátek, dvoje ponožky a sluchátka do uší, tak ani zimu neregistruji.

      Vymazat
  3. Domácí workouty ocením, protože cvičím hlavně doma. Co se psychické stránky týče, závodně tancuju, takže vypnu hlavně tam, ale jinak i při jakékoliv aktivitě je to hned lepší. Běh se mi taky zalíbil, ale teď v té zimě mě to neláká, takže se na jaro nesmírně těším a chci se vybavit novýma běžeckýma botama!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokážu si představit, že u toho tance to taky musí být balzám na tělo i duši. :) No, zima je a pořádná, ale zatím se mě nemoci vyhýbají! Klep, klep... :D

      Vymazat
  4. Myslím, že tvé tělo ti za cvičení doma jedině poděkuje. Ono je totiž cvičení s vlastním tělem o mnoho náročnější než zvedání činek nebo cvičení na strojích. Jsem zvědavá, jak tě to chytne. :)) Já doslova zbožňuji práci s vlastním tělem! ♥
    Co se týče mé psychické stránky, zvykla jsem si cvičit doma, už bych asi jen tak sama od sebe nevlezla do fitka plného lidí, fuj, dělá se mi z toho zle. :D Líbí se mi, že si tady navodím příjemnou atmosféru, pracuji s vlastním tělem, soustředím se sama na sebe. To mě dostává do psychické pohody, když jsem sama se sebou. A samozřejmě to cvičení, už si neumím představit, že bych necvičila. Jak je tvůj rituál běh, tak takový můj rituál je zkrátka to cvičení jako celek, jakákoliv aktivita, při které ze sebe dostávám maximum.
    Jinak Revolta je fajn, dívala jsem se na nějaká videa. Inspirativní. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš. Taky jsem zvědavý, jak mě to chytne. A jak si umíš takovou atmosféru navodit doma, tak to máš pak skvělé. Snad se mi to taky podaří. Já si zase zvykl takhle na to fitko, lidi mi tam nějak nevadí (pokud nezavazí, to potom grrr!! :D)

      Vymazat
  5. ty to určo zvládneš... Já jsem se dneska třeba s jídlem fakt vycajchla :-!
    Běhat chci taky, ale až bude tak nějak březen duben, jinak by to nejspíš zase odnesly moje plíce... :-(
    Hmm... ta písnička má fakt něco do sebe...
    Doufám, že budeš přispívat trochu častěji :-) ráda to tady čtu :-)

    OdpovědětVymazat