pátek 25. ledna 2013

25.1.2013

Táákže, dneska byl druhý den mého slavného domácího cvičení. Trénink si můžete omrknout tady.
Co se týče jídelníčku - žádná sláva. Ale tak nějak si teď udržuji takový "nižší standart".

Snídaně - ovesná kaše čokoládová (EMCO)
Svačina - tak ta úplně chybí, protože jsem vstával později
Oběd - Brambory s vejci a šunkou (alá co dům dal - nebo nechce se mi jít nakupovat do toho počasí)
Svačina - Jogurt
Večeře - 3 chleby s tvrdým sýrem (eidam 30%)

K tomu asi tři slabé kávy a hodně vody. Před a po tréninku jsem zobl trochu sladkého, ať mám energii, jinak je to všechno. Bída, co? Ale hlad jsem neměl, takže mě to nějak netrápí. Tělo je naučené a samo by si řeklo.

K obědu - abyste si udělali obrázek o tom, jak to vypadalo, trochu jsem i fotil.

Kdyby někdo neviděl, jak vypadají brambory v hrnci (4 kusy)

Poslední 2 vejce, co byly doma!

Pochybná šunka, ale chuťově se dala!

A smažíme (žádný olej, nic)

Za chvilku hotovo!

To jen tak mimochodem, ať vidíte, jak to vypadá, když se ani já nesnažím o nějaké perfektní jídeláky. Chce to klid. Tak se mějte skvěle a užijte si víkendu!!
David.

12 komentářů:

  1. určitě to chce klid :) měj se hezky! a fotky postupů klidně častějš, líbí se mi, že i kluk si dokáže uvařit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě budou! :) Ale na Tvé fotky jídel, které by klidně mohli být v profesionálních časopisech, to mít nebude.. :D (ber to jako obrovskou pochvalu, protože na Tvé fotky se kouká fakt parádně. Jen je tam ta nevýhoda, že člověk vždycky dostane hlad :D)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Na tom nic není, opravdu! Chce to cvik a ten se dostaví, pokud to budeš trénovat! :D

      Vymazat
  3. Míchaná vajíčka mám ráda - a ještě s cibulí :) Taky jsem si je včera dělala :) K Tvému jídelníčku mě napadá - ovoce žádné nejíš? :)

    fitpastelka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je vidím na Tvém blogu. :D :) A jinak co se týče ovoce - tomu opravdu moc nedám. Jsem spíš zeleninový. Ale to neznamená, že ovoce nejím vůbec, to ne. Spíš to ani do jídelníčků nepíšu. Když už si ho dám, tak je to před/po tréninku,

      Vymazat
  4. Když si vybavím tvůj jídelníček, který byl na půl stránky a tento, nemáš toho trošku málo? :)) Já jen ve srovnání s předešlími.. :)
    Jídla vypadají super.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to rozdíl, co? Snad už se to nebude opakovat. A jo, souhlasím! I když je to hrozně jednoduché jídlo, chuťově i esteticky působí dobře! :) Děkuji.

      Vymazat
  5. Míchaná vejce jsem měla na večeři, se žampionama a smetanou, děsně božský jídlo :-P
    To jsi vážně neměl hlad? Takový jídelníček by mi vůbec nestačil :D Ale máš pravdu, někdy tělo prostě chce míň a nemá smysl mu cpát víc jídla jen kvůli pocitu, že je toho málo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš.. Tělo si postavilo hlavu a pak to takhle dopadne. :/ :D

      Vymazat
  6. Tak při pohledu ne jídelníček jsem trochu vykulila oči a začala se stydět, jelikož jím tak 3x tolik :DDD Já myslela, že takoví svalovci si dávají větší nálož jídla :)) Jinak sleduju, že ses taky rozhodl pro domácí cvičení. Podle mě je to nejlepší - můžeš cvičit jak dlouho chceš a co chceš, nemusíš nikomu nic platit za vstup a taky se nemusíš snažit vypadat sexy, ikdyž jseš spocenej až za ušima :DD (tak to mám aspoň já :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem ten, který se tu stydí! Ani nevím, jestli tomu říkat jídelníček... Včera to prostě nebylo ono, pravda.. :D *asi nejsem takový svalovec* :D
      Ale ne, příště už to zase bude lepší, vyváženější a hlavně toho bude víc!! :))

      Vymazat