pátek 25. ledna 2013

2nd day of home workout

Ahoj všichni!

Hlásím se vám z druhého dne mého domácího workoutu. A dneska nepřijdete zkrátka ani vy! Teda, aspoň Ti, co o to budou stát. A o co že jde? Dneska vám tu naservíruji to, co jsem vymyslel. A hned si to zacvičil. Kdo si rád spojuje muziku s cvičením, tak bude určitě nadšený.

SONG WORKOUT
O co jde? Je to hrozně jednoduché. Vybral sem osm písniček, podle kterých jsem cvičil. Něco jako spinning (asi, nikdy jsem na něm nebyl). Akorát že místo jízdy na kole zde mám určené cviky a toho se držím. Dám tu vždycky písničku a pod ní napíšu, co se u ní dělá a jak. A pár pravidel.

1. Vždycky dokončete danou sérii, i když písnička přestane hrát.
2. Nikdy si z toho nedělejte playlist, čas při přepínaní muziky slouží i k odpočinku.

No, to je asi vše. Pojďme na to.

1.  Undisputed 2 - Bring it on (délka - 3:39)


Cvičení: Střečink, protažení
Poznámka: Opravdu důkladné, všechny části těla, pěkně se protáhnout a rozhýbat.

2. Fort Minor - Remember The Name (délka - 3:49)


Cvičení: 20 kliků, 10 vteřin pauza, 20 dřepů, 10 vteřin pauza
Poznámka: Opakovat, dokud neskončí muzika. Když muzika přestane hrát u kliků, ještě dodělejte dřepy! Kliky obyčejné, široké a dřepy co nejníže.

3. Skillet - Monster (délka - 3:07)


Cvičení: 10 úzkých kliků, 10 vteřin pauza, 10 tricepsových zvedů, 10 vteřin pauza
Poznámka: Úzké kliky - ruky skoro u sebe, tricepsové zvedy - nohy na něco vyvýšeného a zvedat se pomocí rukou


4. Rocky - Eye of the tiger (délka 4:11)


Cvičení: Běh na místě
Poznámka: Něco jako lifting, ale zvedejte i špičky. Lýtka vám nepoděkují, ale to pálení je skvělé! Vydržet celou písničku.

5. Adam Lambert - Trespassing (délka 3:30)


Cvičení: 20x stříhání nohama, 10 vteřin pauza, 20x přitahování kolenou k hrudníku, 10 vteřin pauza
Poznámka: Kolena až k hrudníku a při zpětném pohybu tělo narovnat.

6. Kayne West - Stronger (délka 4:27)


Cvičení: 20 vteřin držení těla na pravém lokti, 20 vteřin držení těla na levém lokti, 20 vteřin držení těla na obou loktech, 10 vteřin pauza
Poznámka: Tělo držíte jen položeným loktem a chodidlem. Tělo je narovnané, žádné kroucení. Při držení těla  oběma lokty držíte spodek těla na špičkách. (správné provedení - cítíte břišní svalstvo).

7. Majk Spirit - Všetky oči na mne (délka 3:29)


Cvičení: 10 kliků do stoje, 10 vteřin pauza
Poznáka: Z kliku se rukama dostanete do vzpřímené polohy - chodila se nepohybují, nohy jsou pevně na místě


8. Lil Wayne - Mirror ft. Bruno Mars (délka 4:03)


Cvičení: 20 sklapovaček, 10 vteřin pauza, 20x zvedání nohou v leže, 10 vteřin pauza
Poznámka: -

A TO JE VŠE!

Jen aby bylo jasno - cviky, které jsou u každé písničky napsané, musíte opakovat, dokud není konec muziky. Pak jdete přepnout písničku, vydýchat se, napít se a jede se dál!! Jestli si to někdo bude chtít vyzkoušet, ocenil bych, aby mi pak napsal, jak se mu to zdálo. :))

Dneska se tu nejspíš objeví ještě recept - co dům dal! Nechci tím zaplácávat tento článek o domácím cvičení. Tak zase večer!

Mějte se a makejte.
David.

5 komentářů:

  1. Nerada to říkám, ale až na Adama a Lil Wayna & Bruno Marse si v hudbě vůbec nesedneme :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě! :D Ale abych pravdu řekl, tyhle písničky mi málokdy hrají jindy, než jen u cvičení. :)

      Vymazat
  2. to vypadá dobře :) něco podobného vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se vůbec dneska dobře necvičilo. Fakt sem naštvaná, protože to jediný je pozitivní na celym dnu:D. Fakt to bylo bídné, tak aspoň, že tobě to šlo:).

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna jsem to docvičil a můžu s čistým svědomím říct, že je to pecka. Příjemné zpestření zaběhnutým tréninků. Člověk se rozhýbe a průběžně procvičí celé tělo :)

    OdpovědětVymazat