úterý 8. ledna 2013

Blog v novém

Ahoj všichni!
Tak se mi dneska dopoledne povedlo si trochu pohrát s desingem blogu, přidat nějaké novinky. Ještě to není hotové, ale už se to dá nějakým způsobem používat. Doufám, že to není moc velký přešlap, ale krok k lepšímu. Zdá se mi to živější a rozhodně to bude přehlednější.

Co k těm bannerům tam vpravo? Mělo by to zajistit lepší orientaci tady ve všech těch článcích. Když se chcete mrknout jen na jídelníčky, nebo tréninky - nemusíte se prohrabávat ostatními články. Taky je tam odkaz na články, které čtete nejčastěji (ne za týden, ale za celou dobu). Ještě je zde odkaz na můj kanál na YT, kde už mám pár nějakých tréninkových videí. Ještě se trochu změní ta "menu" lišta, ale to už budou jen kosmetické úpravy.

Jinak vám teď píšu po aerobním tréninku, láduju se nějakou buchtou, je to hrozně dobré! Jak to dneska vypadlo? Celkem klasika. Pás, kolo, stepper, abs. Takové kolečko, zabrat mi to ale dalo. Celý trénink, i když už jsem byl na dně sil, mi ale někdo do ucha šeptal, že ty palačinky na dnešní oběd se sami nezpracují. Takže jsem to dokončil s dobrým pocitem. :))

Pokaždé, když to bude stát za to, svůj jídelníček zveřejním. Můžete si z toho brát inspiraci. To samé se týče těch tréninků. Upozorňuji, že nejsem žádný výživový poradce, svoje jídelníčky si skládám sám a to hlavně pocitově. Nehodlám se trápit a mít hlad, nebo být jen o knackenbrotech.

Tak jo, jsem zvědavý, jestli ta změna toho vzhledu byla k něčemu dobrá. Snažím se vyjít vstříc všem a v neposlední řadě i sobě, protože nějaké starší články už vůbec nešly vidět a to je škoda, protože podle mne jsou to jedny z nejdůležitějších, co jsem napsal.

Tak si užívejte úterý a mějte se!
David.


6 komentářů:

  1. perfektnéééé :) hneď sa tu cítim lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nový vzhled je o třídu lepší než ten předchozí! Změna je vždy fajn, jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhled je barevnější a jsou tu mé dvě nejoblíbenější barvy, takže nemám co vytknout. :) Že se jídlo, co jsem měla před cvičením samo nezpracuje, je můj největší hnací motor. Nechci se v jídlě vzdávat mých oblíbených věcí, tak raději makám o něco víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nějak moc barev najednou :D Mám raději černé stránky ale zase je to teď takové optimističtější :)
    Taky dneska jdu na earobko :) Láduju se večeří ať mám energii a odhodlávám se vyrazit do té zimy venku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Modrá je skvělá, uklidňující :)) Moc dobrá změna :))

    OdpovědětVymazat