neděle 27. ledna 2013

Den čtvrtý, aneb přerušení, protože musím

Ahoj všichni!

Dneska čtvrtý den bez fitka - bohužel teď poslední. Odjíždím na čtyři dny do Ostravy, kde ve fitcentru chodím na brigádu. Takže si tam rovnou i zacvičím. Co se dá dělat. Po návratu do Valmezu (pátek), bude ale zase cvičení doma. Už jsem si zařídil i Insanity, takže budou slíbené videa. Co ale budu muset nějak řešit, je prostor. V Ostravě, kde od půlky února budu zase přes týden, jsme v malém bytě a pochybuji, že tam na nějaké Insanity bude místo. Ještě to musím trochu promyslet. Tady ve Valmezu to není problém, místa tu mám habaděj! Bavil jsem se s lidmi, co Insanity cvičí a bylo mi řečeno, že si sáhnu na dno. V to doufám a hrozně se na to těším!


Jinak k dnešnímu domácímu cvičení - Song Workout. Jen s jinou muzikou. Tak se mi to ale zalíbilo, že jsem si ho prostě dal znovu. Časem třeba jen obměním cviky, udělám to zajímavější a bude. Teď mi to ale naprosto vyhovovalo.

Jak už jsem zmiňoval, odjíždím dneska do Ostravy. kde mám nad jídlem plnou kontrolu. Takže se budu snažit vám podávat info o tom, co jsem vařil a KONEČNĚ přibudou jídeláky, za které se nemusím stydět. Večer půjdeme nakupovat, tak bych vám tu pak hodil takový můj "nákupní lístek". Protože v Ostravě teď nebude jídlo žádné a bude potřeba doplnit zásoby. Sice tam jedu jen na čtyři dny, ale co takové monstrum jako já za čtyři dní, o tom už vím svoje. A bude se vařit, vyvařovat - aspoň doufám. Že mne to nadšení, co mám teď, neopustí.

Taky bych chtěl vás všechny poprosit, abyste mi do komentářů napsali odpověď na nějakou z těchto otázek. Můžete na všechny, nemusíte na žádnou, ale za každou odpověď budu rád. Nikdy to proti vám nepoužiju (muhaha!!), nemusíte se bát.

1. Kolik vypijete za den káv? (pokud ji pijete - a taky jakou (obyč., rozpust. a jestli mlékujete, nebo sladíte))
2. Používáte nějaký suplement? (Stačí napsat jaký, domyslím si, k čemu je)
3. Spíte opravdu aspoň 7-8 hodin?

Možná je to zvláštní výběr, ale protože mi to tu čte hodně sportovkyň a sportovců, zajímalo by mne, jak na tom jste. Tak děkuji za odpověď, za odkrytí toho střípku vašeho soukromí!

Na oplátku tady máte něco z mého soukromí.

Nemám ponětí, kolik mi tu je let. Každopádně už jsem byl zběhlý v nabíjení Magnumů
a nošení stylových tílek.

 Vánoce s bráchou, vždycky jsme dostávali hezké dárky, protože jako kluci jsme od přírody hodní a vůbec s námi nebyl žádný problém. :))

 Za což vděčím i našim velmi inteligentním výrazům.

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale.. jsou staré. Doufám, že se vám to dneska četlo hezky, snažil jsem se, aby to konečně bylo i trochu delší. Mějte se krásně a já se jdu balit, Ostrava volá!
David.

13 komentářů:

  1. Taky odjíždím do Brna, kde to mám stejné jako ty - nad jídlem plná kontrola, ale minimum místa pro cvičení.
    Odpovědi na otázky: Kávu nepiju; teď poprvé mám protein; spím minimálně 8 a více hodin ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Davi :)) Hodně štěstí s Insanity :) Já to vzdala, jelikož jsem byla po tom strašlivě unavená a tělo vyčerpané a nemohla jsem fungovat. takže to pro mne asi moc zdravé nebylo :) Ale ať se ti v tom daří, pokud se ti to zalíbí :)

    Odpovědi na tvoje otázky :)
    1. Kafe nepiju, šíleně mi voní káva, ale při představě kafe jako nápoj polknout mám dávící reflex :D Kofein nahrazuji zeleným čajem a občas Coca-colou Light nebo Zero :)
    2. Suplement mám jen protein, který neberu pravidelně, ale jen tehdy když vím, že jsem bílkoviny v ten den ošidila, poslední dobou beru protein čím dál méně, jelikož se mi to ve stravě zatím daří :) Chtěla jsem vyzkoušet L-carnitin, ale člověkem, co se zabývá fitness, mi to bylo nedoporučeno, že je neefektivní, daleko lepší je prý kombinace synephrinu a kofeinu v produktech jako Thermogenic Fair Power, Compress Fever a podobně. (jsem se rozepsala :D) Tak ten snad jednou, až budu zase shazovat :D
    3.Opravdu spím aspoň 7-8 hodin denně :)

    Pa.

    OdpovědětVymazat
  3. Tu brigádu ve fitku ti hrozně závidím. Vždycky jsem chtěla brigádničit na takovém místě a hodně doufám, že se mi to letos v létě povede. A na druhou stranu zas nechci "zraditů svou současnou práci (dělám v kavárně a cukrárně)... Každopádně jsem chtěla říct, že je dobře že do toho fitka jdeš protože pokud ho potom chceš zas vyřadit, budeš mít menší absťák :)

    U insanity si skutečně na dno sáhneš, pokud do toho dáš všechno. Když jsem poprvé dělala ten MAX circuit měla jsem pot v očích, nose a puse a prostě všude, ale ten pocit!! :D

    K otázkám:
    1)Kávu miluju (a vzhledem k brigádě to ani nejde jinak :D), ale snažím se jí nepít denně, protože nechci aby mě to nějak omezovalo(jako že se nemůžeš soustředit když si jednou nedáš etc). Takže piju nevím, tak 4-5x týdně, jeden šálek s hodně mléka a bez cukru. Jinak popíjím Caro a spolehlivě mi to pomůže zahnat chuť n kávu :)
    2)No stihla jsem vystřídat několik značek proteinů. Momentálně jsem začala užívat veganský protein, protože se snažím omezovat příjem živočišných bílkovin. Ne vyřadit, jen omezit :) Pak nevím jestli považuješ za suplement magnesium a multivitaminy + tablety na výživu vlasů :D
    3) Ideálně ano. Ale pokaždé to nejde samozřejmě. V praxi spím obvykle 6-7 protože vstávám v 5:20 a málokdy se dostanu do postele brzy. Ale když spím těch 8 hodin, je mi celý den o hodně lépe :)

    Fotky hezký :D Taky mě baví se hrabat starýma snímkama :)

    OdpovědětVymazat
  4. J8 vypiju za den tak 2 kávy, když mám zkouškový, jinak snídám kávu, abych byla vůbec schopná fungovat. Snažila jsem se přestat sladit, ale nešlo to, to jsem prostě nedokázala pozřít, alespoň snižuju dávku mléka do kávy... dřív to bylo půl napůl a teď to je tak čtvrt mlíka a zbytek kafe...

    Suplementy neberu :-)...

    No a spát se snažím těch 7-8 hodin... Někdy víc někdy míň... Podle "příležitosti"...

    Ty fotky jsou rozkošný xD... Insanity je masakr a to se na něj jenom chystám... :-( Doufám, že ti nadšení vydrží :-)... užij si to v Ostravě :-)

    OdpovědětVymazat
  5. fotiek z detstva nie je nikdy dost :D
    tak by som odpovedala na tvoje otazky..
    1. bez kavy den proste nezacne, 2 kopcove lyzicky pravej arabskej cerstvo pomletej, potom vacsinou po obede taku istu a ak mam v ten den trening, pridem na intrak unavena a mam este nieco do skoly, tak si dam taku aj tretiu...a niekedy pridavam od oka polotucne mlieko, inak nesladim...
    2. pouzivam protein Weider 80, inak l-karnitin s chromom a zelenym cajom, vitaminy B,C a kolagen na klby
    3. spim minimalne 8 a pol hodiny, ked sa podari tak aj 9 a pol... ale ak nespim 8, tak som neni cely den nejak pri zmysloch... toto skuskove dalo zabrat, tak niekedy som spala len 6, ale to sa potom odrazalo cely den na vsetkych cinnostiach...

    OdpovědětVymazat
  6. No Insanity je vážně makačka, hlavně ze začátku, když na to nejsi zvyklý :) Těším se na tvoje vyvařování, nákup i jídelníčky :)

    A tady jsou moje odpovědi:

    1. Děnne vypiju 2 (velké) hrnky kávy - jednu k snídani a druhou k odpolední svačině (dříve jsem ji dávala po obědě, ale teď mi více vyhovuje ke sladké svačině). Dělám jedině rozpustnou, asi 1,5 lžičky a k tomu 50ml mléka. Nic víc :) Ne, že bych potřebovala energii, ale prostě mi káva chutná :)
    2. používám protein, ke cvičení piju ionťák a párkrát jsem zkusila i nějaký carnitin nebo gainer :)
    3. Vždycky jsem se spánkem neměla problém a spala jsem fakt 8 hodin denně. Ale poslední dobou spím už o něco málo méně - tak 6-7 hodin :)

    OdpovědětVymazat
  7. Takze ja piju kavu 2x denne.jednou rano a jednou po obědě.Rozpustnou s trochou mléka bez cukru. Používám protein,občas ionťáky. Co se spánku týče tak vétšinou kolem těch sedmi hodin spím,jsem spáč;)

    OdpovědětVymazat
  8. 1. piju ricorré s troškou mléka nebo caro(2-3 šálky). Jednou za čs si dopřeju v kavárně café latté (1x za měsíc). Nebo na návštěvách je to rozpustné kafe s mlékem (2-3 šálky denně o víkendech mimo domov)
    2. protein do ranních vloček (jen 1 polévková lžíce) a lopatku po tréninku. Plus používám biosil plus a tobolky s olejem z pupalky dvouleté
    3. Ano bez spánku jsem nepoužitelná (jeden den nebo 3 nevadí, ale delší dobu ani ň)

    Tak třeba ti to k něčemu bude :o)

    OdpovědětVymazat
  9. 1. kafe nepiji, občas si dám caro s mlékem nebo nějaké ty čaje ;)
    2. protein z DM do vloček, protein matrix po tréninku
    3. jak kdy, většinou okolo 6 hodin, dnes 4 hodiny (po plese.. ale kupodivu nejsem ani unavená, cvičení mě asi nakoplo ;) )

    OdpovědětVymazat
  10. Čau Davide,
    pravidelně čtu tvůj blog se zálibou, děkuji za tyto stráky. Jsou pro mne zdrojem inspirace, hlavně recepty a jídelníčky. Tvoje tuňáková pomazánka mi učarovala :-)
    K tvým otázkám:
    1) kávu nepiju, ani jsem nikdy nepil. Přes den piju zelený čaj - neoslazrený a dle tvých rad hodně čisté vody.
    2) Ze suplementů používám protein Syntrax Matrix 5,0 - 1 x denně před spaním a před cvičením L-Carnitin - ten co používáš ty :-)
    3) Snažím se chodit spát pravidelně v cca. 22:OO a vstávám v 7:15, takže spím cca. 9 hodin.

    Přeji hodně "sil" a úspěchu, jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
  11. 1) kafe nepiji, místo toho zelený čaj
    2) protein,gainer, multivitamín a lecitin
    3) spím 8 hodin
    pokračuj s blogem, čtu ho pořád :)

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Kafe nepiji vůbec, za to alkohol si klidně dopřeji, což je snad ještě horší (uups :D)
    2. Protein Delite, ale ne nijak pravidelně kvůli cestování domů a do školy
    3. Dříve jsem se spánkem měla veliké problémy, spávala jsem třeba jen 6hodin a to se na mně po letech podepsalo. Dnes se pravidelně vzbouzím v půl osmé a to i když jdu spát v deset večer, ve dvanáct nebo v jednu. Takže mi to většinou vyjde i na více jak 8 hodin, jak kdy. :)

    OdpovědětVymazat
  13. S insanity ty taky držím palce, je to super když fakt jedeš naplno. Pokud muzu doporučit, tak bych zacala videem pure cardio, sice je to nejkratší, ale...no pak sám uvidíš :P :D Ja kafe nepiju, ze suplementů používám občas protein a bcaa, a spim okolo 7-8 hodin denne (o víkendu po pařbě je to vetsinou míň :D)

    OdpovědětVymazat