pátek 4. ledna 2013

Jít, či nejít? Toť otázka!

Ahoj všichni!

Dneska jsem stál před velkým rozhodnutím. Jak už tu mám uvedeno, teď je fitko pouze 4x týdně a opravdu to chci dodržet. Ale co se nestalo? David se ráno nudil. No, nenudil, měl by co dělat - ale znáte to. A do fitka nemůžeš, pěkně dodržíš co sis řekl!! Že se u mě abstinenční příznaky objeví hned po prvním dnu, to jsem nečekal. Nakonec jsem to vyřešil nějakým šmrdláním doma, abs rutinou, abych se trochu zklidnil. Opravdu to chci dodržet, nehledě na to, jak je to ze začátku těžké.

A nejde jen o to. Když už budu sem tam cvičit i doma, určitě natočím nějaké video s komentářem. Když už jsem se poslední dobou dal do nějakého natáčení, tak bych neměl zanedbávat svůj fitness YT kanál. Teď totiž nahrávám něco trochu jiného (odkaz). To je jen odbočka pro literární nadšence na tomto blogu. A tak trochu se tím vysvětluje i tahle fotka.


Slíbil jsem i nějakou tu ukázku full body tréninku. Tak tady ji máte.

Ramena
nadhozy 4x10
tlaky 4x10
Záda
shyby 4x10
mrtvý tah pyramida
Hrudník
bench pyramida
pullover 4x10
Biceps
bicepsové zdvihy s velkou tyčí 4x10
zvedání krátké tyče ze spodu na kladce 4x10
Triceps
Bradla 4x10
Tricepsový zdvih na kladce nahmatem 4x10

+ ABS rutina

Tohle je první ze dvou full body, co jedu. Druhý má úplně jiné složení cviků, ať se u toho cvičení nenudím, hehe! :)) Aerobku už jsem tu někde psal a trénink nohou taky, ten se prakticky vůbec nezměnil. "Odpočinu" si takhle aspoň do března. Pak bych před létem nasadil zase starou dobrou rýsovačku, aspoň na 3-4 měsíce minimálně. Plány to jsou hezké, uvidíme, jak to vyjde. O všem budete vědět jako první. Mějte se a makejte!!
David.

1 komentář:

  1. Je pěkný číst, že má někdo absťák na cvičení, také jsem nesvá když necvičím biď jediný den. Kolem sebe akorát tak slýchávám jak se každýmu nechce cvičit, ale žádný den! :D Více takových lidí jako jsi ty! ;)
    Já sice knihový fanatik moc nejsem, ale když se vyskytne nějaká pěkná kniha, ráda si ji přečtu. Trvá mi to sice věčnost, ale nakonec ji přeci jen dočtu! :-D

    Měj se pěkně..
    Jo a u tréningu sice nevím, co jsou některé cviky zač, ale vypadá to FAKT dobře! :))

    OdpovědětVymazat