úterý 29. ledna 2013

Když se nedaří, co se dařit má... 29.1.2013

Ahoj všichni!
Takže abych vám podal nejčerstvější info - včera jsem se po úmorném odpoledni v práci dostal na pohotovost až v 22:00. Těšil jsem se tam jak malý, opravdu. Ze zubařů strach nemám, vytrpěl sem si u nich svoje. A vidina toho, že se mi uleví... No, dokážete si to představit. Paní na pohotovosti byla milá a ochotná, zub mi vyvrtala a dala tam nějaké ty spešl udělátka, já tomu prd rozumím. Asi po 15 minutách bylo hotovo a já jel domů. Aspoň, že jsem nedostal nějaké umrtvováky a mohl v klidu řídit. Doma zub ještě hodně bolel, přisuzoval jsem to citlivosti po vrtání. Jenže on bolet nepřestával. Tak jsem do sebe v 00:30 hodil 2 nalgesiny a čekal. Kolem 02:00 bolest polevila a já mohl jít konečně spát. Ale ne na dlouho - 4:30 mi nezvonil budík, ale zub. Nevím proč, zase začal hrozně bolet. Asi mu nedělá dobře, když ležím. Tak jsem měl dneska budíček celkem brzo. Ale mezitím, co píšu tento článek (přesný čas 8:36), tak zub bolet přestal úplně a je mi fajn. Jen možná trochu nevyspaný, to jo. Bál jsem se, že si ani nezajdu zacvičit, ale co mi bude nějaký blbý zub v tom bránit? Dneska se jedou nohy. No excuses!


A abych tu jen nemlel o svých problémech - jak že bude vypadat dnešní trénink?

Trénink nohy - 29. 1. 2013
10 minut běhací pás (rychlost 14km/h)
Dřepy 10,8,6,6,6,8
Výpady 3x10
Legpress 3x10
Předkopávání 3x10
Zakopávání 3x10
Lýtka na multipressu 3x25
Lýtka na hackenech 3x25
10 minut běhací pás (rychlost 14km/h)

Jídelníček - 29. 1. 2013
Haha, tady mě musíte trochu omluvit, protože ať zub bolí, nebo ne, kousat na něj prostě nechci. Jakýkoliv tlak na něj totiž způsobuje právě ty bolesti. Tak pojďme jídlo i s časem, uvidíme, co vymyslíme.
04:30 - 3 kousky kokosové buchty + sklenice mléka 0,2l (dokážete si představit, jak jste naštvaní, když se nemůžete ani vyspat, že jo? Proto buchta na uklidnění! :D)
07:30 - Emco ovesná kaše 65g (už chybělo jen to, aby mě někdo krmil a připadal jsem si jako stařík, když jsem se tu kašičku opatrně pokoušel pozřít :D)
10:30 - Tvaroh mix 255g s pšeničnými tousty 4ks + icecoffe (viz fotky)
fitko
15:00 - Kefírové mléko 400ml ochucené + loupáky 3ks
18:00 - Bílý jogurt Holandia 250g + grahamové polystyreny
20:30 - Chleba se šunkou + tvrdý sýr, namazané cottage cheese + salátová okurka

Fotky
Nerozluční přátelé :D

Přesně tyhle dva tvarohy a žádné jiné

Tímhle si mám vyplachovat hubu a prý mi bude líp!

Ohříváme

Celá svačina (EisKaffe normálně nepiju, ale za to, co jsem si prožil, si zasloužím! :D)

Jinak nejsem sto odpovědět na všechny komentáře, ještě když se nejedná o otázky, takže všem děkuji za včerejší "zubní" podporu! Doufám, že jste zdraví a máte se fajn!
David.

3 komentáře:

  1. Super trénink :) Doufám že už zub tolik nebolí!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoooj :) doufám, že už bude zub ok :) on může pobolívat, když tam je právě třeba nějaká ta výplň nesouměrná k protějším zubům na skus, taky mi to dělalo... pak se to nějak obrousilo a bylo to ok :) Tak se drž :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty máš zub venku a já jsem se včera přizabila na těch lyžích xD snad už je dobře od zubu :-) a jídelníček je i přesto pěknej :-)

    OdpovědětVymazat