pondělí 28. ledna 2013

"""konečně volno"""

Ahoj všichni!
I když mívám "day off" většinou v neděli, tak to včera nějak nevyšlo. Proto mám dneska volno a kéž bych si ho mohl užít. Neužiju, protože mě hrozně bolí zub! No... hrozně. Není to úplná agónie, ale včera (dneska) jsem usnul až po druhé hodině ranní s dvěma prášky v sobě. Dneska se to přes den tak nějak drželo v normě, tak doufám, že to večer zase nezačne víc zlobit. I když co si nalhávám - ke svému zubaři se nejdříve dostanu až příští týden. Tak možná skončím na pohotovosti tady. Ale nebudu malovat čerta na zeď.

NEMOCI
A když už o tomhle mluvím - jak jste na tom vy a nemoci? Myslím tím takové ty "obyčejné", jako nachlazení, rýma, apod. Zpozorovali jste po změně vašeho životního stylu nějaké zlepšení? Já za sebe musím říct, že ano. Ono to dá i rozum, že jo. :))
Ale vážně - nějaké nachlazení a rýma se mi celkem vyhýbají. Aspoň ty "horší stádia". Škoda, že na bolest zubů zelenina nepůsobí, co? A než jsem vůbec stačil dopsat tenhle článek, už je mi jasné, že hned jak skončím v práci, jedu směr pohotovost. Abyste se nedivili, tak to píšu trhaně, s přestávkama, jak mám čas. Tak mi držte palce! :))

Blbé zuby, ani nevím, co všechno jsem vám ještě chtěl říct. Snad už to zítra bude lepší.
Tak se mějte - lépe než já!
David.

8 komentářů:

  1. U mě zlepšení rozhodně je. Dřív jsem bývala dost nemocná, nevyhnulo se mi snad žádné nachlazení. Je pravda, že od té doby, co cvičím, tak jsem vůči chřipkám a podobným nemocem odolnější. A mám z toho obrovskou radost. :))
    Jinak přeju, ať zub příliš nezlobí a je brzy v pořádku. Já se na preventivní prohlídku chystám za 3 týdny a už teď se děsím, nesnáším zubaře. :/

    OdpovědětVymazat
  2. jej, Davi... ani mi se zubama nemluv... to je to nejhorší co je. Já tak před 5 lety měla takové bolesti se zubem, že jsem myslela, že budu hlavou bouchat do zdi, naštěstí jsem protrpěla se slzama vrtání až pěkně do hloubky, dali mi tam jakejsi sajrajt a nerv je navždy mrtev. Další zub mě chytnul před půl rokem, milimetr plombičky se urval a stačilo to na neskutečné bolesti... ráno před prací jsem nevyspaná, nenajezené, bílá jak stěna a upocená strachem a bolestí stála před ordinací, kde se opakovalo to samé jako před 5 lety, jen byla tahle zubařka citlivější. děsím se bolesti zubů víc než čehokoli. Budu na tebe moc myslet, protože vím, že to je fakt humus a když bolí zuby, člověk se ani na vteřinu nedokáže odpoutat od bolesti ... pak napiš jak jsi dopadl. Jinak jo... zdravý životní styl mě určitě jaksi "obrnil". Bývala jsem častěji nemocná. Teď je to fakt lepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ani když jsem "nežila zdravě" tak jsem nijak na nemoci netrpěla, maximálně jeden den horečka 39-38 a pak pár dní kašel a bolest v krku, ale prostě na to nějak netrpím. A co cvičím, tak mám maximálně rýmu. Tuhle se mi zdálo, že mám horečku, ale nic to nebylo. Ale i když se necítím dobře, tak si radši tu pauzu dám od cvičení, aby se mi tělo zotavilo. Není to často, tak jednou do roka, co mám nějakou tu teplotku :D. A ještě necvičím když mám takovou tu týdenní ženskou nemoc :D ale to je zase něco jiného. :D
    Zuby ti nezávidím, je to zlo! Každopádně držím palce, aby se ti to spravilo a byl jsi zase v pohodě a plný elánu!

    OdpovědětVymazat
  4. snad zub brzy přestane zlobit! jsou to parchanti :( mě začaly hrozně brzo trápit moudráky,takže vím co to je..
    taky jsem spozorovala zlepšení co se týče "normálních nemocí" :)
    snad jsme to nezakřikli!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak zub nezávidím, je to hrůza, když tě chytne.. ;) Brzy ho dej do klidu a u zubaře ať tě to nebolí! :))

    Já už mám od mala imunutu- no nemám prostě imunitu! :D Takže se na mě chytí kde cos a změna jídelníčku nebo zdravý životní styl mě to nijak nezlepšil, bohužel. Už nevím, co mám dělat, jakmile vedle mě někdo kýchne, já hned horečkuji a kýchám taky! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Chudáku, já zubaře nesnáším! To je nejhorší trest vždycky, když tam musím jít :D Jinak já teďka nebývám nemocná vůbec (ťuk ťuk), a všichni okolo mě jsou :D mě se to teda naštěstí zatím úspěšně vyhýbá :))

    OdpovědětVymazat
  7. chudáku, já k zubaři dobrovolně nejdu, dokud mi bolest dovolí spát, jakmile mi nedovolí spát, jsem tam jako na koni xD... Já bývám hlavn jenom nachlazená, rýma a kvůli průduškám mm často kašel, na tohle mi taky bohužel zeleninka nepomůže...

    OdpovědětVymazat
  8. Před necelým půl rokem - jsme 14 dní trpěla bolestí zubu (a stále tajně věřila, že to přejde...) Nakonec jsem skončila u zubařky (a to mám hodnou a milou zubařku) zelená strachem! Zjistilo se, že mám odumřelý zub a tak následovalo čistění kanálku a nová plomba (na čtyřce vlevo nahoře) - tak mám od té doby v puse mrtvý zub, který mě stál dva půl tisíce :D :D (ale nebolí, teda jednou za měsíc bolí, ale to se chlapů netýká :D )

    OdpovědětVymazat