čtvrtek 10. ledna 2013

Nostalgie

Ahoj všichni!
Dneska jsem projížděl nějaké fotky, mám tam celkem staré kousky, což se hodí. Samozřejmě jsem do fitka chodil i dřív, než jen minulý rok. Ale bez nějakého cíle, smyslu. Spíš jen "prostě tak". Taky to podle toho vypadalo. Neříkám, že to byl zbytečně strávený čas, ale rozhodně ani nějak extra přínosný. Prostě se vyplatí dodržet aspoň nějak cvičební plán, i ten jídelníček.

Pár fotek z mého "mladého mládí".. (mladý sem pořád!!!) :D

Mladý Vitalij!

To jsme ještě ve fitku dělali všechno, kromě cvičení. :D


Abácie, fotka po cvičení!

Vyvalený pupek na dovolené!

Tady toho nejde moc vidět, nedá se nic dělat.

Vitalij podruhé, tentokrát i se soupeřem! :D

O 15 kilo méně. :D

A jen takové černobílé srovnání




Po fitku. :D

8 komentářů:

  1. Moc hezká proměna. :))
    A poslední fotka mě teda rozsekala. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší:O! Fakt si šikovnej:).
    Já žehnám mému tělu, abych ho nezmrzačila a vybudovala si pořádné svalstvo a super postavu:).

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná změna musím říct! :))) Ani bych tě z první a předpolední fotky nepoznala! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nepřijde že bys kdy byl nějak oplácaný. Ale rozdíl v těch vyrýsovaných svalech je opravdu obrovský, to je skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je úžasný, cos dokázal! :) Hele, a neplánuješ nějakej modeling, nebo tak? :D :) Myslím, že jako modela na nějaký spodní prádlo by tě určitě brali :)

    OdpovědětVymazat
  6. Poslední fotka nemá chybu xD

    Je super vidět, že se někdo o něco snažil a opravdu mu to vyšlo, snad já budu letos stejně úspěšná jako ty...

    OdpovědětVymazat
  7. Chci bejt chlap a chci taky takový svaly :-D
    Fakt super jak se ti to podařilo vyrýsovat. Máš můj obdiv :-)

    OdpovědětVymazat