čtvrtek 3. ledna 2013

Nový rok, nový plán!

Ahoj všichni!

Doufám, že jste všichni oslavili příchod tohoto roku jak nejlépe to šlo! My si to užili pořádně, dokonce mám i něco natočeného, ale nevím, jestli by byl dobrý nápad to zveřejňovat. Každopádně je tu ale rok nový - 2013! Před rokem touhle dobou jsem jako cvalík pobíhal někde po městě a snažil se shodit. Aspoň myslím. Jak nám to rychle uteklo. Letošní rok zahajuji trochu jinak a to menšími změnami v tréninku.

Jde o to, že už fitko 6x týdně nestíhám. Nejen nestíhám, ale ani mě to tam už tolikrát týdně netáhne. Proto jsem se rozhodl trochu změnit přístup. Jídlo samozřejmě zůstává pořád stejné - už se těším, až budu v Ostravě vařit a vám přinesu zase nějaké další recepty. Co se týče tréninku - ten bude na 3 měsíce a to čtyřikrát do týdne. Jeho složení bude vypadat takhle.

1. Aerobka
2. Full body 1
3. Nohy
4. Full body 2

Aerobka - už mi to chybí. Chci běhat, skákat, dovádět! Tak proto!
Full body 1 - Záda, ramena, hrudník, biceps, triceps (na každou partii 2 cviky a 4x8 opakování)
Nohy - klasika
Full body 2 . viz Full body 1, ale kompletně jiné cviky.

No, vyhovuje mi to. Abych se přiznal, trochu jsem si to zkoušel už kolem Vánoc. Teď vím, do čeho jdu. Trénink trvá krásných 50 minut, takže spokojenost největší. S tím, že mám každý den jiné cviky je to i o hodně zajímavější. Určitě bude i nějaké video tady toho full body, ať máte představu, jak to asi tak může vypadat. Tímto se i zároveň omlouvám za to, že na videa celkem kašlu, ale nemůžu stíhat všechno, bohužel. Teď mám radost z toho, že jsem vám mohl uspořádat soutěž!

SOUTĚŽ
Nezapomeňte, že můžete pořád soutěžit o skvělé suplementy, které mi do soutěže daroval f-sport! Čím větší účast bude, tím dříve mě to dokope zase něco dalšího vymyslet. Vaše emaily mě moc těší, někteří k tomu přidáváte i moc hezké komentáře. Děkuji!

8 komentářů:

  1. běhat, skákat, dovádět!:) super Davčo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to musí být! Ve volných dnech to vidím i na běh venku, když letos ta zima nějak není. :D :)

      Vymazat
  2. Full body je dobrý nápad, možná ho taky zařadím. Vlastně už jsem nad tím déle přemýšlela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chci to teď zařadit jakoby na "udržování". Nohy potřebují samostatný trénink pořád, ten zbytek ale dám do toho fullbody a je to. Navíc je hrozně zábavný! :D :)

      Vymazat
  3. I když do fitka jdu jen párkrát, ale láká mě to. Tvoje příspěvky mě baví číst, nevím, asi mě dodávají motivaci, když ty jsi ušel takovou cestu chci ji ujít i já! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zvládneš, věřím Ti a děkuji!! :)

      Vymazat
  4. Jo to se mi líbí, to vypadá rozumně. Bylo by super kdybys napsal které cviky konkrétně který den cvičíš. Mně přestává naše fitko stačit (chodím do takového menšího) a vadí mi že dost cviků hodně opakuju a svaly si zvykají :-/ Tak hodně poslední dobou přemýšlím jak to vykoumat abych cvičila pokaždé něco jiného a zároveň si dala hodně do těla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ell! Právě jsem hodil nový příspěvek, kde je ukázka mého full body tréninku! :) Jako na zavolanou! :)

      Měj se hezky.

      Vymazat