středa 9. ledna 2013

Oblíbené odkazy

Seznam odkazů, webů, které pravidelně navštěvuji a které stojí za to si pročíst!

Můj druhý blog (zaměřený na videorecenze, literaturu a fantastiku)

Jiné fitness blogy
Fitness blog Nikki, která ušla opravdu dlouhou cestu a hodně ji obdivuju
Další fitness blog, tentokrát od fitness-girl, kde si rád přečtu každý nový článek
Blog Kamči - vždycky je tu pořádná porce skvělých fotek, receptů a jiných věcí


Sport, výživa, suplementy
F-sport - s tímto eshopem mám jen ty nejlepší zkušenosti. Objednal jsem tam zboží už za více než deset tisíc a jestli budu znovu kupovat nějaké doplňky, tak 100% zde
Diskuzní fórum na f-sportu, kde mám i svůj osobní deník, který šel ale kvůli blogu trochu do pozadí
Diskuzní fórum na Ronnie-cz, kde taky občas zabrousím

Postupně budu doplňovat další zajímavé blogy a stránky.

2 komentáře:

  1. Moc děkuji, že jsi mě sem taky zařadil :) Ostatní odkazy jsou taky super, většinu toho taky sledji :)

    OdpovědětVymazat