čtvrtek 31. ledna 2013

Včerejší večerní + dnešní ranní trénink

Ahoj všichni!

Jak jsem psal na FB, včera bylo hodně pozdní cvičení. Dostal jsem se k tomu až kolem deváté a končil něco málo před desátou hodinou. A protože jsem věděl, že půjdu hned ráno ještě cvičit, vytvořil jsem si v hlavě takovou dvoufázovku. Cvičíte někdy takhle pozdě?

Abych byl přesný, vypíšu to tady jako normální trénink

Večerní trénink (záda + ramena + hrudník)
1. Záda
Shyby 4x10
Stahování kladky za záda 4x10
2. Ramena
Tlaky 4x10
Nadhozy 4x10
3. Hrudník
Bench na šikmé lavici 4x10
Křížové kladky 4x10

+ ABS rutina

Ranní trénink (biceps + triceps)
1. Biceps
Zvedání velké činky 4x10
Bicepsové zdvihy s jednoručkama v sedě s vytáčením 4x10
Bicepsové zdvihy ve stoje 4x10
Koncentrovaný zdvih s jednoručkama 4x10
2. Triceps
Stahování kladky 3x20 (lehká zátěž - pumpování)
Stahování kladky 3x10 (těžká zátěž)
Bradla 4x10
Francouzský tlak ve stoje 4x10
Zvedání jednoručky za hlavou 4x10

+ ABS rutina

Tréninky se dobře osvědčily, takže si ho klidně taky zkuste.

Jídlo bylo tak nějak v normě, jen se pořád krotím kvůli zubu. Po tom večerním tréninku jsem si dal jen lžičku glukopuru a uvařil pořádný hrnek čaje. Žádné jídlo jsem už do sebe nenacpal.

Co se týče pořádného odpočinku mezi tréninky, to teda nebyla žádná sláva! Kvůli knížce jsem šel spát pěkně pozdě, ale naštěstí jsem se probudil odpočinutý. Celkově to spaní ale od té příhody se zubem pěkně flákám, budu si to muset nějak vynahradit.

Taky nebylo včera vůbec špatné si zacvičit v úplně prázdném fitku. Udělal jsem pár fotek, tentokrát tedy pro leden 2013! A pěkně v plážových šortkách, protože se už určitě na léto všichni těšíme!! Abych pravdu řekl, po tom všem jídle a ne zrovna 2x nejlepším stravování jsem rád, že se svalstvo pořád aspoň trochu drží. :))




Mějte se a užívejte si čtvrtku!!
David.

2 komentáře:

  1. už ať je léto XD...snad už zub nebolí, snad doženeš spánkový deficit a prostě všechno bude fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Prý aspoň trochu drží :D. Já cvičím často takhle pozdě, vyhovuje mi to :).

    OdpovědětVymazat