sobota 26. ledna 2013

Village Rocky workout - 3rd day of home workout

Ahoj všichni!

Dneska jsme se trochu nudili, tak jsme se teple oblékli a vyrazili zavzpomínat ven, jaké to vlastně je, vyválet se ve sněhu! Samozřejmě jsme to pojali sportovně, jak se můžete přesvědčit na videu!!



Kromě tohohle ztřeštěného pohybu bude večer ještě výběh! Vidím to asi na nějakou takovou trasu.


Ne, že by vám to asi mělo něco říct, ale když už jsem si to poctivě naklikal!! Kromě toho už se dneska můžu pochlubit i lepším jídelníčkem. Ještě sice není večer, ale snědl jsem toho víc, než včera (kde přiznávám, že toho bylo opravdu málo - jenže tělo si nedalo říct). 
Večer se ještě určitě ozvu, tak se zatím mějte!
David.

5 komentářů:

  1. Video je super! Takové zábavné workouty jsou nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  2. xD ha ha ha já jsem se takhle nějak dneska válela se psem ve sněhu, kterej byl místy po kolena xD a klouzat mi to klouzalo místy stejně, jako když jsi tlačil to auto xD předpokládám, že ten druhej hlas, co se tam ozývá je asi brácha... ale pobavili jste se nejspíš dobře a to je hlavní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ty seš blázen :D ale skvělý nápad jak si trénink zpestřit :) no jo občas to prostě nejde podle plánů, člověk by se měl řídit podle signálů těla, takže jsi asi odlehčení potřeboval :)

    OdpovědětVymazat
  4. :DDDD jéžiš, blázni :D Super video, jsem zvědavá co vymysíte příště :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Tak u natáčení ste se určitě pobavili! :D Takový workouty jsou snad nejlepší! ;)
    trasu sis pěkně naplánoval, já běhám, kam se mi zachce zrovna! :D
    Měj se! ;)

    OdpovědětVymazat