pondělí 7. ledna 2013

Změna je život!

Ahoj všichni!
Dneska mě tlačí čas, tak je krátce. Hodně z vás mi píše o nějaké ty ukázky jídelníčku, takže jsem se rozhodl pro trochu radikálnější krok a budu je přidávat častěji. Hodlám trochu změnit desing/orientaci na blogu, tak se zítra nezlobte, pokud to bude chvilku nepřehledné, nebo nesmyslné.

Taky děkuji všem za hezké komentáře k videu, které jsem nedávno natočil, moc si toho vážím. Snad potom oceníte i změnu vzhledu. Nebude to žádná hrůza, nechci, aby to vypadalo zase úplně jinak. Jde spíš o účelnost.

Taky pořád probíhá soutěž, pro ty, kteří se ještě nezapojili.

Mějte se!
David.

4 komentáře:

  1. změny rádi přivítáme! :) jen zlepšování, co? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamčo, přesně jak říkáš! :)) Starší články se mi tu ztrácí, přitom jsou velmi důležité. Tak tomu musím udělat přítrž! :D

      Vymazat
  2. Tak jsem zěvdavá na změny, ale vím, že budou jen lepší, jak Kamča říká také! :))
    Je pravda, že když tu něco hledám, většinou mi to trochu času zabere, než se proklikám, moc se v tom nevyznám, ale pořád sem ráda chodím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že vás potěším. Bude to tu přehlednější, je škoda, aby starší články byly někde zakopané. :D :) A moc mě těší, že tu chodíš ráda!! Budu se snažit, aby tomu tak bylo i nadále. :))

      Vymazat