neděle 17. února 2013

17. 2. 2013 - poslední den flákání

Ahoj všichni.
Dneska to bude ještě trochu víc povídací a kdoví co ještě. Ale má to svůj smysl. Huba už bolí o poznání méně, takže zítra už plánuji fitko a začátek nové etapy, která bude spojená s přípravou na talentové zkoušky (viz minulý příspěvek). Dneska už to venku pěkně taje, doufám, že to tak bude pokračovat až do úplného sucha, sluníčka a příjemných teplot. Hrozně rád už bych si totiž chtěl zajít na stadion a zatrénovat si tam. Počkám si, ale přece jen už se na to hodně těším. Hned jak mi vytáhnou stehy, pofičím aspoň na bazén (teď to ještě nechci riskovat) a trochu se zdokonalím v kraulu, který jsem si vybral jako styl plavání na talentovkách.

Co ještě zítra začne - jídlo. Věřte mi, nebo ne, ale za tu dobu kdy jsem teď jedl-nejedl (nechuť, někdy až moc chuť) mi šla váha dolů. To je zlé, ale žádná katastrofa. Teď je to 81,5 kg a snad to tam zůstane, než zase šplhnu výš. I když to bude hodně zajímavé, protože nějaké silové tréninky úplně vynechám, nebo si dám jeden do týdne. Zbytek budou dynamické tréninky, které by mi snad měli pomoct zvednout fyzičku, než budu moci jít ven. A samozřejmě taky udržet tělo ve formě. Takže sport se teď stane ještě větším přítelem, než byl doteď a hlavně to bude hodně různorodé. Což je fajn, těším se na to.

A teď ještě k tomu, že bych jednou za čas mohl být i užitečný. Zítra mám mít celý den volno, takže se pokusím o nějaký článek na téma suplementů. Už sem ho jednou sliboval a nějak mi to nevyšlo, za což se omlouvám. Rád bych, aby tu nějaký článek měl sem tam i hodnotu, donekonečna vás asi nebude bavit si číst o tom, jestli se mi dobře vstávalo, nebo podobné věci. A když už jsme u těch suplementů, tak mě napadl takový výlet po bytě. A mrkněte jako to dopadlo. Většina z toho je prázdná a rozhodně to není suplementace třeba na měsíc. Jen aby nedošlo k nějakým nedorozuměním. A taky z toho šla postavit super pevnost.


Asi z toho poznáte, jaké značce doma dáváme přednost. Ale to jen tak mimochodem, aby tu nebyl jen takový suchý text.

A já se jdu balit, vyrážím směr Ostrava. Co na tom, že mám celý den na to všechno uklidit, sbalit, abych teď nemusel pospíchat. Co myslíte? Je tomu tak? Ne. Tak to jdu zkusit stihnout v posledních minutách a polovinu věcí zase zapomenout tady doma. Ale já už si zvykl, lepší to nebude.
Mějte krásnou neděli,
David

2 komentáře:

  1. to mi připomíná mě... chystání věcí ráno před školou, autobus jede za 10 minut a já lítám po bytě a házím do tašky věci, co musím mít a stejně pak polovinu nemám xD

    Na článek o suplementech se těším... sice o nich neuvažuju moc do budoucna, ale chtěla bych zkusit třeba l-carnitin ;-) protein mám jenom tak aby se neřeklo, spíš jenom do pudinků, nebo do buchet a placiček ;-)

    Ty nechci, nějak vyzvídat, ale co děláš teď v ostravě? Jenom pracuješ, nebo i studuješ?? a pokud studuješ, tak co, že se teď teprve chystáš na VŠ :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooooj :-) Tvůj blog jsem objevila teprve dnes a musím říci, že se mi moc líbí :-)
    Už se těším na článek o suplementech (ráda bych používala protein, ale nevím jestli je to pro mě vhodné- teprve včera jsem začala cvičit :-D a nechci být kulturista ;-) ).
    Jinak moc fandím ;-)

    OdpovědětVymazat