úterý 26. února 2013

26. 2. 2013 - bílkoviny, minerály a něco k tomu

Ahoj všichni!
Jak vám to dneska šlape? Týden je v plném proudu, tak snad všechno v pořádku. Dneska byl zase dopolední trénink, po včerejším full body přišla na řadu úterní dynamika - více ZDE.

ROSTLINNÉ VS ŽIVOČIŠNÉ BÍLKOVINY
Na facebookové stránce se včera trochu diskutovalo na téma živočišných bílkovin, napsal jsem totiž, že je omezuji. A ona je to pravda. Nestanu se vegetariánem, ale maso už mi dlouhou dobu stačí 1x do týdne. Poslední dobou jsem si začal pohrávat s myšlenkou, že jsou tyhle bílkoviny zbytečně přeceňované. Minulý rok toho masa bylo dost a nějak v tom nemíním pokračovat. Rozhodně se necítím slabší, ani že by mi ubývala svalová hmota. Ono to asi zas takové terno nebude... Nechci tu nikoho přemlouvat, ani přesvědčovat. Co můžu doporučit, je třeba dokument "Forks over knives". Ať si udělá obrázek každý sám. Ale abych předešel nějakým spekulacím - až tak agresivně to zarážet nebudu. Mlíko do kafe si dávám pořád a kvalitní šunku si sem tam taky koupím.


KOLOIDNÍ MINERÁLY
Jen taková malá vsuvka, když už vás tu dneska otravuji svými názory a přesvědčením. Doporučuji si přečíst tento článek - http://www.vitalita.cz/doktor-wallach-mrtvi-lekari-nelzou
Mrtví lékaři nelžou - skvělé čtení, jen si na to vyhraďte trochu víc času. Aneb něco o bezmezné víře v neomylné doktory. A samozřejmě spousta užitečných informací navíc. 
Nejen tento článek, ale více faktorů mě "přinutily" si objednat výše zmíněné koloidní minerály. Za zkoušku člověk nic nedá, jen ty tři stovky, co to stojí.


Jinak co se týče sportovního nasazení, je to zase celkem honička. A to jsem psal, že to omezím. Ani náhodou, v zájmu přípravy na talentovky snad nedělám nic jiného, než že se hýbu. Běh, plavání, gymnastika - všechno je třeba pořádně potrénovat, ať mě nic nepřekvapí. Fyzička jde nahoru, šlo to poznat hlavně při nedělním insanity. To, s čím jsem  měl ještě 2 týdny zpět problém byla vlastně vcelku hračka. Rozhodně už bych byl ale pro teplé počasí a každodenní návštěvy stadiónu. 

Dnešní jídelák
Snídaně - Ovesná kaše emco
Svačina - 3 kusy kokosové buchty
Fitko
2 banány
Oběd - Bramborová kaše se zeleninou
Svačina - 2ks Tmavé pečivo se šunkou (prosciutto)
Večeře - 2 ks Chleba + cottage
Fitko - strečink
Slazený čaj (medem)

To večerní fitko není tak docela fitko jako takové. Je to suzukiho strečink, který se teď snažím nějak pravidelně provozovat. 


To je pro dnešek všechno, píšu to tak nějak na části, doufám, že to jako celek bude dávat smysl. Mějte se a užijte si úterý!
David

2 komentáře:

  1. :-)

    no pěkné... já si raději dám maso, jak zeleninu XD ale je fakt, že někdy na maso chuť není a dávám si raději zeleninku nebo tak...

    Na doktory nedávám, nikdy jsem nedala xD...

    ten suzukiho strečink vypadá solidně, někdy zkusím ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem objednal ty Koloidni mineraly taky...uvidime. Pry to chutna desne, ale co, to rybi olej taky =D. Pak dej nejake poznatky, pokud je budes vubec pocitovat.. I kdyz tohle se projevi spis az v dlouhodobem horizontu rekl bych..

    OdpovědětVymazat